...
...

Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
Tetris, Built Environment
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
02-04-21
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Νομός Αττικής

Γραμματέας Διοίκησης

Γραμματέας Διοίκησης

Ο όμιλος Tetris Built Environment αναζητά για άμεση πρόσληψη Γραμματέα Διοίκησης στα γραφεία της στην Αθήνα.

Απαραίτητη η προϋπηρεσία πέντε ετών (5) κατ’ ελάχιστον σε αντίστοιχη θέση.

Επιθυμητή ηλικία από 30 - 45 ετών.

Περιγραφή Θέσης:

  • Παροχή γραμματειακής υποστήριξης και συντονισμού εργασιών της Γενικής Διεύθυνσης.
  • Τήρηση Desk office και προσωπικής ατζέντας CEO κτλ.
  • Σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης και των τμημάτων.
  • Συντονισμός και παρακολούθηση των εργασιών.
  • Διεκπεραίωση αιτημάτων των πελατών και των εξωτερικών συνεργατών.
  • Οργάνωση γραφείου και αρχειοθέτηση (φυσικού και ηλεκτρονικού αρχείου).
  • Προγραμματισμός συναντήσεων, εκδηλώσεων, παρουσιάσεων και ενημέρωση των ημερολογίων των στελεχών.
  • Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
  • Σύνταξη και τήρηση ημερολογίου ,καταγραφή εργασιών, χρονοδιαγραμμάτων
  • Σύνταξη και αποστολή emails και memos για λόγους εσωτερικής ή εξωτερικής επικοινωνίας.
  • Ενημέρωση εσωτερικής βάσης δεδομένων.
  • Διαχείριση επικοινωνιών και σύνταξη αναφορών.
  • Διαχείριση αιτημάτων και ερωτήσεων από και προς την εταιρεία.
  • Οργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών (κρατήσεις εισιτηρίων, διαμονή κτλ)
  • Ενημέρωση και διατήρηση της πολιτικής και των διαδικασιών λειτουργίας της επιχείρησης.
  • Διαθεσιμότητα για πιθανές μετακινήσεις -ταξίδια.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 έτη σε αντίστοιχη θέση ή ως Personal / Executive Administrative Assistant.
  • Πολύ καλή γνώση και χρήση Microsoft Office (ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint, outlook,κτλ).
  • Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων θα εκτιμηθεί.
  • Άριστη γνώση Αγγλικών (γραπτά & προφορικά)
  • Κάτοχος διπλώματος οδήγησης.

Επιθυμητά προσόντα:

  • Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα εκτιμηθεί (όπως Κινέζικα, Αραβικά, Γερμανικά, Γαλλικά).
  • Χρήση ΕRP

Δεξιότητες:

  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία).
  • Πολύ καλές οργανωτικές ικανότητες και κριτική αντίληψη για επίλυση προβλημάτων.
  • Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου.
  • Εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (e-calendars, εκτυπωτές κ.ά.)
  • Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας.
  • Ικανότητα ανταπόκρισης κάτω από συνθήκες πίεσης σε στενά περιθώρια χρόνου.
  • Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και ανάληψης πρωτοβουλιών.
  • Ικανότητα επικοινωνίας και ανάπτυξης σχέσεων και διαχείρισης πελατολογίου.
  • Οργάνωση και υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:

  • Θέση πλήρους απασχόλησης με μισθό & αποδοχές παραγωγικότητας.
  • Συνεχή εκπαίδευση και προοπτικές εξέλιξης.
  • Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2021 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework