Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Ανώνυμη εταιρία
Εταιρία:
Ανώνυμη εταιρία
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
29-06-20
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Διοικητικά
Περιοχή εργασίας:
Νομός Αττικής

Διευθυντής /τρια Εμπορικού Τμήματος

Ανώνυμη εταιρία με συνεχή παρουσία τα τελευταία 25 χρόνια στην αγορά του εξειδικευμένου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού και των αναλώσιμων ιατρικών υλικών με έδρα την Αττική αναζητά για άμεση πρόσληψη:

Διευθυντή /τρια Εμπορικού Τμήματος

Κύριες υπευθυνότητες θέσης:

  • Διατήρηση και διεύρυνση του υπάρχοντος πελατολογίου
  • Ανάλυση ανταγωνισμού και προετοιμασία αναφορών στη διοίκηση
  • Έρευνα αγοράς για την ένταξη νέων προϊόντων στο εταιρικό portfolio
  • Συνεργασία και υποστήριξη της ομάδας πωλήσεων για επίτευξη ετήσιων στόχων και περαιτέρω αύξηση πωλήσεων
  • Ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετιγκ, συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις και άλλες διαφημιστικές δραστηριότητες

Προφίλ υποψηφίου:

  • Πτυχίο ΑΕΙ, Διοίκηση Επιχειρήσεων – Μάρκετιγκ
  • Απαραίτητη εμπειρία, τουλάχιστον 5 ετών, στον χώρο των ιατροτεχνολογικών προϊόντων σε ανάλογη θέση
  • Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας και Η/Υ
  • Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες
  • Προσαρμοστικότητα, υπευθυνότητα, γρήγορη εκμάθηση, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Εχέμυθος χαρακτήρας, δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης
  • Θετική, ευχάριστη προσωπικότητα με ομαδικό πνεύμα
  • Ανεπτυγμένες οργανωτικές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Δυνατότητα για ταξίδια
  • Δίπλωμα οδήγησης

Η εταιρία προσφέρει:

  • Μισθό αναλόγως προσόντων και προϋπηρεσίας
  • Επιπρόσθετο bonus βάσει στόχων
  • Ευκαιρία για διάκριση και εξέλιξη σε μια δυναμική εταιρία στον ιατρικό χώρο

Θα εξετάζονται μόνο τα βιογραφικά που πληρούν το επιθυμητό προφίλ υποψηφίου

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Θα τηρηθεί πλήρης εχεμύθεια.

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2020 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework