Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
ACTIONLINE
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
08-10-21
Τύπος απασχόλησης:
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Πληροφορική
Περιοχή εργασίας:
Περιφέρεια Αττικής

Εκπρόσωπος Τεχνικής Υποστήριξης

ΗACTIONLINE, συνδέει ταλαντούχους νέους με εταιρείες που χρειάζονται τα προσόντα τους.

AναζητάμεΕκπρόσωπο Τεχνικής Υποστήριξης, για μια από τις μεγαλύτερες Τράπεζες, για την περιοχή του Γέρακα.

Ως Εκπρόσωπος Τεχνικής Υποστήριξης:

  • Θα αναλάβεις υποστηρικτικές εργασίες εξυπηρέτησης χρηστών (IT Help Desk)
  • Θα εξυπηρετείς τηλεφωνικώς πελάτες για θέματα που αφορούν την χρήση Η/Υ και διαχείριση τεχνικών προβλημάτων Α΄ επιπέδου
  • Θα καθοδηγείς τους χρήστες για την άμεση επίλυση προβλημάτων
  • Θα καταγράφεις και θα παρακολουθείς τα αιτήματα των χρηστών για την ομαλή διεκπεραίωση τους

Ο Ιδανικός Εκπρόσωπος Τεχνικής Υποστήριξης έχει:

  • Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
  • Πολύ καλή γνώση πλατφόρμας Windows /εξοικείωση σε θέματα hardware
  • Προϋπηρεσία σε call center τεχνικής υποστήριξης hardware
  • Επιθυμητή η εξοικείωση με mobiles εφαρμογές (Android, I-OS)
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Προσαρμοστικότητα, ευελιξία, με άνεση στην επικοινωνία

Ως εργαζόμενος θα έχεις:

  • Πενθήμερη 8ωρη απασχόληση με κυλιόμενο ωράριο 08:00-20:00
  • Εκπαίδευση σε νέες εφαρμογές
  • Εργασία σε εγκαταστάσεις Τράπεζας (Στάση του μετρό Δουκίσσης Πλακεντίας)

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο4u@actionline.grή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της ACTIONLINE ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2021 skywalker.gr