...
...

Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
RANDSTAD
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
29-06-20
Τύπος απασχόλησης:
Eξ αποστάσεως
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Νομός Αττικής

Εξυπηρέτηση πελατών στα Σουηδικά / Εργασία από το σπίτι

Μιλάτε σουηδικά; Κατέχετε σε εξαιρετικό επίπεδο τη σουηδική γλώσσα και διακρίνεστε για τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες; Σας χαρακτηρίζει η υπομονή, η ευγένεια και η προσαρμοστικότητα;

Αν μιλάτε απταίστως τα σουηδικά και αναζητάτε εργασία στην οποία θα μπορέσετε άμεσα να προσληφθείτε δουλεύοντας από το σπίτι αρχικά τη δύσκολη αυτή περίοδο, τότε η ευκαιρία αυτή είναι ακριβώς αυτό που αναζητάτε!

Θα θέλατε πρώτα να μάθετε πως η διαδικασία πρόσληψης έχει επηρεαστεί από την τρέχουσα κατάσταση με τον Covid-19 και ποιες δυνατότητες δίνονται στους ενδιαφερόμενους/ -μενες υποψηφίους/ -ες ;

Η multilingual ομάδα της Randstad σας καλεί να συμμετάσχετε στα online live chat events που οργανώνει κάθε εβδομάδα.

Κάθε Τρίτη μεταξύ 16:00 και 17:00 (GMT +2). Εγγραφείτε εδώ.
Κάθε Πέμπτη μεταξύ 11:00 και 12:00 (GMT +2). Εγγραφείτε εδώ.

Θα έχετε την ευκαιρία να συναντήσετε διαδικτυακά την ομάδα και να συζητήσετε σχετικά με την επαγγελματική πραγματικότητα γύρω από τον Covid-19 και όχι μόνο. Είναι απλό, εύκολο και δωρεάν. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να εγγραφείτε σε κάποιο από το παραπάνω links.

Σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες ή έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, μη διστάσετε να καλέσετε στο 210 6770523 ή να στείλετε e-mail στο multilingual@randstad.gr.

Παροχές:

Το πακέτο που προσφέρεται για τη θέση Εξυπηρέτηση πελατών στα Σουηδικά / Εργασία από το σπίτι περιλαμβάνει:

  • Μισθό διπλάσιο του βασικού (14 μισθοί ετησίως)
  • Μηνιαία bonus απόδοσης
  • Εντατική και επί πληρωμή τηλεκπαίδευση 
  • Πλήρη εξοπλισμό για τη δυνατότητα εργασίας από το σπίτι
  • Προοπτικές εξέλιξης μέσα στην εταιρία
  • Ιδιωτική ασφάλιση
  • Άμεση πρόσληψη

Αρμοδιότητες:

Οι κύριες αρμοδιότητες στο ρόλο Εξυπηρέτηση πελατών στα Σουηδικά / Εργασία από το σπίτι θα περιλαμβάνουν:

  • Να λειτουργείτε ως η πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης για όλους τους σουηδόφωνους πελάτες.
  • Να απαντάτε στα εισερχόμενα αιτήματα μέσω εισερχόμενων κλήσεων, online chats και e-mail.
  • Να παρέχετε εξαιρετική ποιότητα εξυπηρέτησης και καθοδήγησης.
  • Να επιλύετε τεχνικά και μη τεχνικά προβλήματα όπου απαιτείται.

Προσόντα:

Στην Εξυπηρέτηση πελατών στα σουηδικά / Εργασία από το σπίτι χρειάζονται τα παρακάτω:

  • Εξαιρετική γνώση σουηδικών
  • Επαρκής κατανόηση της αγγλικής γλώσσας, καθώς η εκπαίδευση διδάσκεται στα αγγλικά
  • Σύνδεση στο διαδίκτυο (wi-fi) σε συγκεκριμένη ταχύτητα και εξοικείωση με την τεχνολογία
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και ακουστικές δεξιότητες

Πληροφορίες:

Εάν βλέπετε τον εαυτό σας στη συγκεκριμένη θέση εργασίας, δεν έχετε παρά να κάνετε αίτηση τώρα!

Παρακαλούμε, λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και την αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε μόνο με τους /τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές. 

Follow us on LinkedinFacebookInstagram.

www.randstad.gr

For articles and career tips visit our blog.

Πατήστε εδώ για να κάνετε αίτηση τώρα.

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2020 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework