...
...

Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
ICAP EMPLOYMENT SOLUTIONS
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
09-09-20
Τύπος απασχόλησης:
Μερική,Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Νομός Θεσσαλονίκης

Στελέχη Τηλεφωνικού Κέντρου (Εισερχόμενες Κλήσεις)

Στελέχη Τηλεφωνικού Κέντρου (Εισερχόμενες Κλήσεις)

Η ICAP Employment Solutions για λογαριασμό της Vοdafone αναζητά υποψηφίους για την κάλυψη θέσεων πλήρους (8ωρης) και μερικής (6ωρης) απασχόλησης. O/Η κάτοχος της θέσης θα αναφέρεται στον Team Leader του τμήματος και θα εργάζεται για λογαριασμό της εταιρίας στις εγκαταστάσεις της στην ανατολική Θεσσαλονίκη 5 ημέρες την εβδομάδα με κυλιόμενο ωράριο, από Δευτέρα έως Κυριακή.

Περιγραφή θέσης:

  • Διαχείριση κλήσεων και αιτημάτων
  • Παρακολούθηση πορείας αιτημάτων
  • Επίλυση παραπόνων σε πρώτο χρόνο
  • Διενέργεια καμπανιών για την ανάδειξη αναγκών
  • Επιβεβαίωση ικανοποίησης από τη χρήση των προϊόντων και των υπηρεσιών
  • Ανανέωση συνδέσεων του πελάτη

Προφίλ υποψηφίου:

  • Εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Άριστη γνώση και χρήση Η/Υ, ιδανικά και CRM
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Ικανότητα αναγνώρισης αγοραστικών αναγκών των πελατών και πρότασης εναλλακτικών λύσεων
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου / προγραμματισμού εργασίας
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία, ομαδικό πνεύμα και πελατοκεντρική συμπεριφορά

Η εταιρία προσφέρει:

  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Συμμετοχή σε πρόγραμμα προμηθειών
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2020 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework