Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
ICAP EMPLOYMENT SOLUTIONS
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
30-07-21
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Νομός Αττικής

Σύμβουλος Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών Εισερχόμενων Κλήσεων

Σύμβουλος εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών εισερχόμενων κλήσεων

Αναζητούμε συμβούλους με άνεση στην επικοινωνία και ικανότητα στην εξυπηρέτηση πελατών. Ως μέλος της360 Connect,θυγατρικής εταιρίας της VODAFONE, μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών θα έχεις την ευκαιρία να εκπαιδευτείς στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, να μάθεις να αντιμετωπίζεις ζητήματα που προκύπτουν, παράπονα και ερωτήσεις χρησιμοποιώντας αποτελεσματικές δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και επικοινωνίας. Και όλα αυτά σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον με προοπτικές εξέλιξης.

Εάν πιστεύεις ότι η θέση του Συμβούλου εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών εισερχόμενων κλήσεων -Vodafone ταιριάζει στα ενδιαφέροντά σου, κάνε την κίνηση και στείλε μας το βιογραφικό σου τώρα.

Τι σου παρέχεται:

  • Σταθερές μηνιαίες αποδοχές και ασφάλιση
  • 5ημερη 8ωρη απασχόληση Δευτέρα – Κυριακή με 2 ημέρες ρεπό
  • Κυλιόμενο ωράριο εργασίας εντός του διαστήματος 08:00 - 22:00
  • Αξιολόγηση και επιβράβευση της απόδοσης με bonus κάθε μήνα
  • Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών

Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές σου:

  • Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τη διαχείριση παραπόνων, την κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για την πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών( ανάλυση- επεξήγηση).
  • Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένων σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε εταιρικό πελάτη
  • Συστηματική καταγραφή πληροφοριών ( CRM) και επιμελημένη τήρηση αρχείου

Τι προσόντα χρειάζεται να διαθέτεις:

  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Ιδανικά εμπειρία στον χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ

Μάθε περισσότερα:

Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στο elantoniou@icap.gr και ο αρμόδιος σύμβουλος εργασίας θα επικοινωνήσει μαζί σου.

Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Περισσότερες θέσεις εργασίας μπορείς να βρεις στο www.icapjobs.gr και στο Facebook

Στείλε μας την αίτησή σου, τώρα!

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2021 skywalker.gr