Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
ICAP EMPLOYMENT SOLUTIONS
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
30-07-21
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Νομός Αττικής

Σύμβουλος Εξυπηρέτησης & Διακράτησης Πελατών

...

Σύμβουλος Εξυπηρέτησης & Διακράτησης Πελατών

Για σένα που αγαπάς την επικοινωνία, που σου αρέσει να εξυπηρετείς και να προσφέρεις λύσεις και δεν φοβάσαι τη διαπραγμάτευση, σου παρέχεται η δυνατότητα να διεκδικήσεις τη θέση του Συμβούλου Εξυπηρέτησης και Διακράτησης Πελατών. Ως μέλος σε μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές τηλεπικοινωνιών θα έχεις την ευκαιρία να εκπαιδευτείς και να εξελιχθείς στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών, να μάθεις να διαχειρίζεσαι τα προβλήματα που προκύπτουν και να διαπραγματεύεσαι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ανανέωση των συμβολαίων τους. Και όλα αυτά σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον με προοπτικές εξέλιξης. Εάν ενδιαφέρεσαι για τη θέση, δεν έχεις παρά να μας στείλεις το βιογραφικό σου.

Τι σου παρέχεται:

  • Σταθερές μηνιαίες αποδοχές και ασφάλιση
  • Πενθήμερη 8ωρη απασχόληση Δευτέρα – Σάββατο με 1 ημέρα ρεπό
  • Κυλιόμενο ωράριο εργασίας εντός του διαστήματος 09:00 - 21:00
  • Αξιολόγηση και επιβράβευση της απόδοσης με bonus κάθε μήνα
  • Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές εξ αποστάσεως
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας στην περιοχή του Ταύρου
  • Μεταφορά με εταιρικό πούλμαν από και προς τη στάση Μετρό Κεραμεικός
  • Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρίας τηλεπικοινωνιών

Τι προσόντα χρειάζεται να διαθέτεις:

  • Εμπειρία στον χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
  • Επιθυμητή η εμπειρία στις πωλήσεις
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Εξοικειωμένη χρήση Η/Υ

Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές σου:

  • Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τη διαχείριση προβλημάτων, τη διερεύνηση πρόσθετων αναγκών και την προώθηση συμπληρωματικών υπηρεσιών καθώς και την ανανέωση των συμβολαίων
  • Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένων σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε εταιρικό πελάτη
  • Συστηματική καταγραφή πληροφοριών και επιμελημένη τήρηση αρχείου σύμφωνα με τις οδηγίες της εταιρίας

Μάθε περισσότερα:

Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση.

Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μη διστάσεις να επικοινωνήσει μαζί μας. Κάλεσε καθημερινά στο 210 7200 569 μεταξύ 9:00 - 17:00 ή στείλε email στο es@icap.gr και ένας έμπειρος σύμβουλος εργασίας θα επικοινωνήσει μαζί σου.

Περισσότερες θέσεις εργασίας μπορείς να βρεις στο http://www.icapjobs.gr και στο Facebook

Κάνετε κλικ και σύρετε το ποντίκι για να μετακινήστε

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2021 skywalker.gr