Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
RANDSTAD
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
01-07-20
Τύπος απασχόλησης:
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης

Υπάλληλοι Διαχείρισης Εξερχόμενων Κλήσεων - Ελληνικό

Θεωρείς τον εαυτό σου πρόσχαρο, φιλόδοξο και δυναμικό για να εργαστείς ως υπάλληλος διαχείρισης εξερχόμενων κλήσεων; Έχεις ανεπτυγμένη την ικανότητα επικοινωνίας και αναζητάς μια εταιρία που θα σου δώσει τη δυνατότητα να εξελιχθείς επαγγελματικά και προσωπικά;

Αν η απάντηση σε όλα τα παραπάνω είναι θετική, τότε μη χάσεις την ευκαιρία και κάνε την αίτησή σου τώρα για να εργαστείς ως υπάλληλος διαχείρισης εξερχόμενων κλήσεων σε μεγάλη εταιρία διαφήμισης στον τομέα της ενέργειας.

Μην ξεχνάς, οι client services recruiters της Randstad σε προσκαλούν να συμμετάσχεις στο online chat event, που πραγματοποιείται κάθε Πέμπτη από τις 16:00 έως τις 17:00 για όλες τις θέσεις εργασίας μας. Κάνε την εγγραφή σου ΕΔΩ!

Παροχές:

H θέση του / της υπαλλήλου διαχείρισης εξερχόμενων κλήσεων σου προσφέρει:

  • Εργασία σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον
  • Εγκαταστάσεις εύκολα προσβάσιμες με τα ΜΜΜ
  • Πενθήμερη εργασία
  • Επιπρόσθετα μπόνους αναλόγως επίτευξης στοχοθεσίας
  • Σταθερό μισθό
  • Εκπαίδευση από καταρτισμένα και έμπειρα στελέχη
  • Ευκαιρίες επαγγελματικής και μισθολογικής εξέλιξης (team leader, supervisor)

Aρμοδιότητες:

Οι αρμοδιότητές σου ως υπαλλήλου διαχείρισης εξερχόμενων κλήσεων θα είναι:

  • Παρακολούθηση ομαλής ολοκλήρωσης αιτημάτων των πελατών 
  • Ενημέρωση πελατών σχετικά τις υπηρεσίες της εταιρίας
  • Αύξηση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών
  • Επίλυση προβλημάτων και καταχώριση δεδομένων στο σύστημα της εταιρίας

Προσόντα:

Για τη θέση του / της υπαλλήλου διαχείρισης εξερχόμενων κλήσεων χρειάζονται οι ακόλουθες δεξιότητες:

  • Προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο ή οποιαδήποτε θέση πωλήσεων θα εκτιμηθεί
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας και Η/Υ (MS Office)
  • Προσανατολισμένος στην εξυπηρέτηση των πελατών και την επίτευξη των στόχων
  • Συνέπεια, ταχύτητα, προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Ομαδικό πνεύμα

Πληροφορίες:

Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του / της υπαλλήλου διαχείρισης εξερχομένων κλήσεων, μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τώρα!

Για πληροφορίες τηλεφώνησε στο +30 210 6770523  και μπορείς να ζητήσεις τον Απόστολο Κουκουλίδη.

Παρακαλούμε, λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και την αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Follow us on LinkedinFacebookInstagram.

www.randstad.gr

For articles and career tips visit our blog.

Πατήστε εδώ για να κάνετε αίτηση τώρα.

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2020 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework