Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
VITOM
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
21-07-21
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Νομός Αττικής

Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης

Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης

Σε ενδιαφέρει να εργαστείς σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο ελληνικό οργανισμό, πρωτοπόρο στην καινοτομία και στην εξυπηρέτηση πελατών σε ολόκληρο τον κόσμο;

Ο όμιλος CHB, με συνεχή πορεία και ανάπτυξη από το 1955 στο χώρο της παραγωγής χυμών φρούτων και με επιτυχημένη παρουσία στην ελληνική, αλλά και σε πάνω από 80 διεθνείς αγορές, επιθυμεί να προσλάβει Υπάλληλο Γραμματειακής Υποστήριξης με αποδεδειγμένες ικανότητες επικοινωνίας για πλήρη απασχόληση, με έδρα και τόπο εργασίας το υποκατάστημα της εταιρίας στην Κηφισιά Αττικής.

Ψάχνουμε για έναν/μία υποψήφιο απόφοιτη/-ο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που έχει εμπειρία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση. Η πολύ καλή γνώση αγγλικής γλώσσας και η πολύ καλή γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή (γνώση MS Office & E-mail) θεωρούνται προαπαιτούμενα. Επιθυμητή η γνώση της γερμανικής γλώσσας.

Ψάχνουμε για έναν/μία υποψήφιο που τον ενδιαφέρει να μαθαίνει συνεχώς καινούργια πράγματα μέσα σε ένα πολύ δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον, να εστιάζει στο αποτέλεσμα, να λειτουργεί ομαδικά και υπεύθυνα και έτσι να αναπτύσσει ικανότητες και δεξιότητες που θα τον/την βοηθήσουν να εξελιχθεί.

Μεταξύ άλλων, βασικές αρμοδιότητες της θέσης είναι:

  • Υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών, επισκεπτών σύμφωνα με τι διαδικασίες της εταιρίας (client service)
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου, καταγραφή εισερχόμενων κλήσεων και επικοινωνία με τα αρμόδια τμήματα
  • Διαχείριση και αποστολή αλληλογραφίας/ emails
  • Οργάνωση ταξιδιών μελών διοίκησης, υπαλλήλων, πελατών (αεροπορικά εισιτήρια, διαμονή)
  • Υποστήριξη και παροχή βοήθειας στην οργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων (events, επαγγελματικά δείπνα κ.λπ.)
  • Προμήθεια αναλωσίμων γραφείου – παραγγελίες, προσφορές, έλεγχος, οργάνωση
  • Αρχειοθέτηση απαραίτητων εταιρικών εγγράφων 
  • Ολοκληρωμένη διαχείριση της επικοινωνίας του κέντρου καταναλωτή
  • Επικοινωνία και συνεργασία με όλα τα τμήματα της εταιρίας
  • Συμβολή στη σταθεροποίηση του θετικού εργασιακού κλίματος εντός της ομάδας, διασφαλίζοντας πάντοτε τη βέλτιστη οργάνωση, λειτουργία και ταχύτητα εκτέλεσης των απαιτούμενων εργασιών

Η εταιρία μας προσφέρει ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας, συνεχή εκπαίδευση, προοπτικές εξέλιξης σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο όμιλο και αμοιβή βάσει προσόντων και εμπειρίας.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον όμιλο CHB, μπορείτε να βρείτε https://christodouloufamily.gr/

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2021 skywalker.gr