Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
Q METRIC
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
11-06-19
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Θεσσαλονίκης

Υπάλληλος Γραφείου / Γραμματειακής Υποστήριξης - Θεσσαλονίκη

...

Η qmetric | HR Solutions επιθυμεί να στελεχώσει για λογαριασμό της Datavision τη θέση του / της

Υπαλλήλου Γραφείου / Γραμματειακής Υποστήριξης

Η εταιρία-πελάτης:

Η Datavision δραστηριοποιείται από το 2004 στην ελληνική αγορά, στον χώρο της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Είναι πιστοποιημένος συνεργάτης των Cisco Systems, Hewlett Packard, Dell, Microsoft, VMware, Veem, Symantec και άλλων διεθνών κατασκευαστικών οίκων, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών με έμφαση στην ποιότητα εξυπηρέτησης.

Η θέση:

Ο/Η υποψήφιος-α που θα επιλεγεί θα ενταχθεί στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας και τα καθήκοντά του / της θα περιλαμβάνουν:

  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου, εισερχόμενης / εξερχόμενης αλληλογραφίας, αρχειοθέτηση εγγράφων
  • Διαχείριση εμπορικών και λογιστικών υποθέσεων, έκδοση και καταχώριση εμπορικών παραστατικών, εισπράξεων / πληρωμών, συμφωνία υπολοίπων, παραγγελιών πωλήσεων / αγορών σε συνεργασία με τον εκάστοτε πωλητή και τον λογιστή της εταιρίας
  • Υποστήριξη τμήματος πωλήσεων, σύνταξη, αποστολή, παρακολούθηση οικονομικών / τεχνικών προσφορών, διευθέτηση παραγγελιών προς τιμολόγηση σε συνεργασία με τον εκάστοτε πωλητή
  • Υποστήριξη τεχνικού τμήματος, διαχείριση κλήσεων τεχνικής εξυπηρέτησης, δελτίων εργασιών, συμβάσεων, συνδρομών προς τιμολόγηση σε συνεργασία με τον εκάστοτε πωλητή ή τεχνικό
  • Διαχείριση marketing campaigns, newsletters
  • Λοιπές υποστηρικτικές εργασίες

Το προφίλ σας:

Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:

  • Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε θέσεις γραμματείας, τιμολόγησης και εξυπηρέτησης πελατών με διευρυμένες υποστηρικτικές αρμοδιότητες
  • Επιθυμητός, αλλά όχι απαραίτητος, τίτλος σπουδών στην Πληροφορική ή εργασιακή εμπειρία σε εταιρία πληροφορικής
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (απαιτείται προφορική και γραπτή επικοινωνία με διεθνείς κατασκευαστές)
  • Καλή γνώση εμπορικών συναλλαγών (παραγγελίες, τιμολογήσεις, διακινήσεις εμπορευμάτων, εισπράξεις, πληρωμές, χρεώσεις, πιστώσεις)
  • Πολύ καλή γνώση εφαρμογών γραφείου (ERP / CRM, Microsoft Office, Windows, internet κτλ.) για την υποστήριξη του τμήματος πωλήσεων (προσφορών, παραγγελιών, παραδόσεων κ.λπ.)
  • Πολύ καλή εργασιακή εμπειρία, ικανότητα και ευχέρεια στην επικοινωνία με πελάτες / προμηθευτές / συνεργάτες / συναδέλφους για την καθημερινή διεκπεραίωση υποθέσεων και εκκρεμοτήτων και την επίλυση προβλημάτων
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα προγραμματισμού, οργάνωσης και ολοκλήρωσης εργασιών σε προκαθορισμένο χρόνο (deadlines) ως μονάδα και ως μέλος ομάδας εργασίας
  • Εξωστρεφή, δυναμική και επικοινωνιακή προσωπικότητα με άνεση στον προφορικό και τον γραπτό λόγο και ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Διάθεση συνεχούς ανάπτυξης και ενημέρωσης για τις εξελίξεις στον χώρο της τεχνολογίας

Ο πελάτης μας προσφέρει:

Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της θέσης, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Επιμορφωτικά σεμινάρια
  • Νεανικό, φιλικό και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
  • Άριστες προοπτικές εξέλιξης στο πλαίσιο μιας δυναμικά αναπτυσσόμενης εταιρίας

Ενδιαφέρεστε;

Διακρίνεστε για τις οργανωτικές σας ικανότητες και τις ισχυρές σας δεξιότητες διαπροσωπικών σχέσεων;

Εάν ναι, τότε μπορείτε να υποβάλετε την αίτησή σας πατώντας εδώ.

Η εταιρία μας τηρεί αυστηρούς κανόνες εχεμύθειας και εμπιστευτικότητας και συμμορφώνεται πλήρως με τον ευρωπαϊκό κανονισμό για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2019 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework