Κορυφαία εταιρία στον χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης & ανάληψης
ναυαγοσωστικών έργων, με 28ετή παρουσία στον χώρο, επιθυμεί να προσλάβει
Υπάλληλο Γραφείου
για πλήρη απασχόληση.
Κύριες αρμοδιότητες / Κύρια καθήκοντα
- Διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου
- Γραμματειακή υποστήριξη (οργάνωση και αρχειοθέτηση)
- Διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας
- Σύνταξη επιστολών, reports, οικονομικών προσφορών & λοιπών εταιρικών εγγράφων
- Επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών
- Παραλαβή και διαχείριση παραγγελιών
- Τήρηση και αρχειοθέτηση φυσικών και ηλεκτρονικών εγγράφων και αρχείων
Προσόντα και δεξιότητες
- Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Γραμματειακών Σπουδών
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Αποδεδειγμένη άριστη γνώση MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- Εμπειρία σε έκδοση τιμολογίων, δελτίων αποστολής και λοιπών εγγράφων
- Άνεση επικοινωνίας στον προφορικό και στον γραπτό λόγο
- Καλή γνώση αγγλικών (προφορικός & γραπτός λόγος)
- Βασικές γνώσεις λογιστικής (θα εκτιμηθούν)
- Ικανότητα διαχείρισης χρόνου και ταυτόχρονης εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών (multitasking)
- Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
- Οργανωτικές ικανότητες και προσοχή στη λεπτομέρεια
- Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης
- Επιθυμητή η εμπειρία σε περιβάλλον WordPress
- Προθυμία, ευγένεια, αποτελεσματικότητα, εχεμύθεια, αξιοπιστία και συνέπεια
- Κατά προτίμηση κάτοικος Πειραιά και γύρω περιοχών
- Μη καπνιστής/καπνίστρια
Η εταιρία προσφέρει:
- πενθήμερη απασχόληση
- συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση
- ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης
- ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον εργασίας
- ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων
Πληροφορίες επικοινωνίας
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό
με τον κωδικό θέσης «Υπάλληλος Γραφείου».
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]
Η διαχείριση όλων των βιογραφικών γίνεται με απόλυτη εμπιστευτικότητα.