Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
ACTIONLINE
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
12-10-21
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Ελλάδα

Υπάλληλος Διαχείρισης Εισερχόμενων Κλήσεων

Η Actionline αναζητά Υπάλληλο Διαχείρισης Εισερχόμενων Κλήσεωνs, για μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες Καταστημάτων Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών στην Ελλάδα, η οποία βρίσκεται στο χώρο περισσότερα από 60 χρόνια, στους Αμπελόκηπους.

Ως Υπάλληλος Διαχείρισης Εισερχόμενων Κλήσεων:

  • Θα διαχειρίζεσαι κλήσεις πελατών οι οποίες αφορούν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες
  • Θα εξυπηρετείς τηλεφωνικώς πελάτες που έχουν κάνει τηλεφωνικές παραγγελίες ή παραγγελίες μέσω internet.
  • Θα προωθείς υπηρεσίες και προϊόντα της εταιρείας

Ο ιδανικός Υπάλληλος Διαχείρισης Εισερχόμενων Κλήσεων έχει:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
  • Ευελιξία Ωραρίου
  • Εμπειρία σε πωλήσεις και εξοικείωση με τα τεχνολογικά προϊόντα και την τεχνολογία γενικά
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών

Ως εργαζόμενος θα έχεις:

  • Αποδοχές 800€ μικτά
  • Extra Bonus
  • Ασφάλιση ΙΚΑ και επιπλέον ιδιωτική ασφάλιση
  • 5ημερη Απασχόληση με Κυλιόμενο Ωράριο
  • Προνομιακές τιμές στα προϊόντα που εμπορεύεται η εταιρεία.

Η πρόσβαση είναι εύκολη με ΜΜΕ.

Η ΑCTION LINE θα επικοινωνήσει μόνο με τους υποψηφίους που διαθέτουν τα απαιτούμενα προσόντα και θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2021 skywalker.gr