Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
BIOAXIS HEALTHCARE SEE A.E.
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
11-05-22
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
ΥΕΕΚ01
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Υγεία
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Ηρακλείου

Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Εισερχόμενων Κλήσεων

Η BIOAXIS δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2004 και είναι η μεγαλύτερη ελληνική εταιρία εξειδικευμένη στον σχεδιασμό και στην ανάπτυξη προγραμμάτων υποστήριξης, εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης των ασθενών με χρόνιες παθήσεις, καθώς και στην παροχή υψηλής ποιότητας κατ' οίκον υπηρεσιών νοσηλείας και φροντίδας.

Με την BIOAXIS συνεργάζονται έως σήμερα οι περισσότερες από τις μεγαλύτερες φαρμακευτικές εταιρίες, διαγνωστικά, κλινικές και ιατροί.

Η εταιρία ζητά:

Υπάλληλο Εξυπηρέτησης Εισερχόμενων Κλήσεων

Αρμοδιότητες:

  • Οργάνωση και διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου.
  • Διαχείριση αιτημάτων εισερχόμενων κλήσεων.
  • Τηλεφωνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών για θέματα νοσηλείας κατ' οίκον.
  • Λήψη τηλεφωνικών παραγγελιών και συντονισμός διαδικασίας κατόπιν επικοινωνίας με εσωτερικούς συνεργάτες.
  • Κατανόηση και προσδιορισμός αιτήματος πελατών, οικοδόμηση κλίματος εμπιστοσύνης, καθοδήγηση και παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης.
  • Επικοινωνία με εσωτερικούς συνεργάτες για εφαρμογή των απαραίτητων διαδικασιών και περαιτέρω διευθέτηση αιτημάτων.
  • Δημιουργία στέρεων σχέσεων με πελάτες, εξυπηρετώντας τους γρήγορα και αποτελεσματικά και με απόλυτο επαγγελματισμό.
  • Λήψη και κατάλληλη καταγραφή / επιβεβαίωση ραντεβού ασθενών (τηλέφωνο & e-mail) με τήρηση διαδικασιών, ώστε να διασφαλίζεται η κατάλληλη εξυπηρέτηση κάθε πελάτη.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Υποχρεωτικό πτυχίο Α.Ε.Ι., Τ.Ε.Ι., Ι.Ε.Κ. ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, Επαγγελματιών Υγείας.
  • Προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο ιατρικού επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη, κέντρο (σε εταιρίες τηλεπικοινωνίας ή ασφαλιστικού τομέα).
  • Πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης Covid-19 (απαραίτητη προϋπόθεση).
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και εφαρμογών MS Office.
  • Εμπειρία στη γνώση χειρισμού ERP / πλατφόρμας CRM θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας τόσο σε προφορικό όσο και σε γραπτό επίπεδο.
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες τόσο σε γραπτό όσο και σε προφορικό επίπεδο.
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση και ικανότητα προσαρμοστικότητας σε διαφορετικά επικοινωνιακά προφίλ.
  • Δυνατότητα εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών και ικανότητα προτεραιοποίησης.
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και ομαδικό πνεύμα συνεργασίας.
  • Δυναμική, ευχάριστη προσωπικότητα και άνεση στην επικοινωνία.

Παροχές:

  • Άριστο περιβάλλον εργασίας.
  • Συνεχής εκπαίδευση και δυνατότητες ανάπτυξης.
  • Ευχάριστο και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον.
  • Σταθερός μηνιαίος μισθός.
  • Πλήρης ετήσια απασχόληση.
  • Πλήρης ασφαλιστική κάλυψη (άδειες, δώρα, επιδόματα).
  • Εύκολη πρόσβαση (κοντά σε ΗΣΑΠ και προαστιακό).

Εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, αποστείλετε το βιογραφικό σας
σημείωμα, αναφέροντας τον κωδικό ΥΕΠ01, με πρόσφατη φωτογραφία.

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται αυστηρά εμπιστευτικές.

Copyright ©2016-2022 skywalker.gr