Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
BIOAXIS HEALTHCARE SEE A.E.
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
11-01-22
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
ΥΕΠ01
Κατηγορία εργασίας:
Υγεία
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Νομός Αττικής

Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Εισερχόμενων Κλήσεων Πελατών

Η BIOAXIS δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2004 και είναι η μεγαλύτερη ελληνική εταιρία που εξειδικεύεται στον σχεδιασμό και στην ανάπτυξη προγραμμάτων υποστήριξης, εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης των ασθενών με χρόνιες παθήσεις καθώς και στην παροχή υψηλής ποιότητας κατ’ οίκον υπηρεσιών νοσηλείας και φροντίδας.

Με την BIOAXIS συνεργάζονται έως σήμερα οι περισσότερες από τις μεγαλύτερες
φαρμακευτικές εταιρίες, διαγνωστικά, κλινικές και ιατροί.

Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Εισερχόμενων Κλήσεων Πελατών

Αρμοδιότητες:

  • Οργάνωση και διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου
  • Διαχείριση αιτημάτων εισερχόμενων κλήσεων
  • Τηλεφωνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών για θέματα κατ’ οίκον νοσηλείας
  • Λήψη τηλεφωνικών παραγγελιών και συντονισμός διαδικασίας κατόπιν επικοινωνίας με εσωτερικούς συνεργάτες
  • Κατανόηση και προσδιορισμός αιτημάτων πελατών, οικοδόμηση κλίματος εμπιστοσύνης, καθοδήγηση και παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης
  • Επικοινωνία με εσωτερικούς συνεργάτες για εφαρμογή των απαραίτητων διαδικασιών και περαιτέρω διευθέτηση αιτημάτων
  • Δημιουργία στέρεων σχέσεων με πελάτες και εξυπηρέτησή τους με ταχύτητα, αποτελεσματικότητα και απόλυτο επαγγελματισμό
  • Λήψη και κατάλληλη καταγραφή/επιβεβαίωση ραντεβού ασθενών (τηλέφωνο & e-mail) με τήρηση διαδικασιών ώστε να διασφαλίζεται η κατάλληλη εξυπηρέτηση κάθε πελάτη

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΤΕΙ Τμήματος Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας-Επισκεπτών/ ριών Υγείας (με αντίστοιχη άδεια ασκήσεως επαγγέλματος)
  • Πτυχίο Επαγγελμάτων Υγείας επιθυμητό αλλά όχι απαραίτητο
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 έτους σε τηλεφωνικό κέντρο (σε εταιρίες τηλεπικοινωνίας ή ασφαλιστικού τομέα)
  • Προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο ιατρικού επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και εφαρμογών MS Office
  • Εμπειρία στη γνώση χειρισμού ERP/ πλατφόρμας C.R.M. θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες τόσο σε γραπτό όσο και σε προφορικό επίπεδο
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση και ικανότητα προσαρμοστικότητας σε διαφορετικά επικοινωνιακά προφίλ
  • Δυνατότητα εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών και ικανότητα προτεραιοποίησης
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας τόσο σε προφορικό όσο και σε γραπτό επίπεδο
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
  • Δυναμική, ευχάριστη προσωπικότητα και άνεση στην επικοινωνία
  • Ευελιξία εργασίας με βάρδιες (από Δευτέρα έως Κυριακή με 2 ρεπό)

Παροχές:

  • Άριστο περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχής εκπαίδευση και δυνατότητες ανάπτυξης
  • Ευχάριστο και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον
  • Σταθερός μηνιαίος μισθός
  • Πλήρης ετήσια απασχόληση
  • Πλήρης ασφαλιστική κάλυψη (άδειες, δώρα, επιδόματα)
  • Εύκολη πρόσβαση (κοντά σε ΗΣΑΠ & προαστιακό)

Εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, αποστείλετε το βιογραφικό σας
σημείωμα
με πρόσφατη φωτογραφία αναφέροντας τον κωδικό ΥΕΠ01.

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2022 skywalker.gr