Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών iRepair - Σέρρες
Η iRepair αναζητά Υπάλληλο Εξυπηρέτησης Πελατών για τη στελέχωση του καταστήματος στις Σέρρες.
Η θέση επιβάλλει την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών του καταστήματος σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα των iRepair.
Επιθυμητά προσόντα:
- Πτυχίο ανώτερης / ανώτατης εκπαίδευσης
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός έτους σε ανάλογη θέση
- Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και επαφή με τις νέες τεχνολογίες
- Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες, πελατοκεντρική αντίληψη
- Ομαδικό και οργανωτικό πνεύμα, ευχάριστη προσωπικότητα, ικανότητα ανάληψης αρμοδιοτήτων
- Επαγγελματισμός, υπευθυνότητα, συνέπεια και προσοχή στη λεπτομέρεια, άνεση στην εργασία υπό πίεση
- Άριστη γνώση αγγλικής και ελληνικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
- Προηγούμενη αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία σε σχετικό κλάδο θα θεωρηθεί σημαντικό προσόν
Βασικές αρμοδιότητες:
- Άριστη εξυπηρέτηση πελατών και ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης
- Ενημέρωση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, διαχείριση ερωτημάτων και επίλυση των προβλημάτων
- Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρίας έπειτα από διερεύνηση αναγκών
- Ενημέρωση CRM με στοιχεία επισκευής και επικοινωνίας βάσει διαδικασιών εταιρικού πρωτοκόλλου
- Υποστήριξη του τεχνικού τμήματος της εταιρίας απαντώντας σε βασικές τεχνικές ερωτήσεις
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και προτεραιοποίησή τους
- Οργάνωση ροής εργασιών καταστήματος
- Διασφάλιση ικανοποίησης πελατών από τη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών
Η εταιρία προσφέρει:
- Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών αναλόγως προσόντων
- Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
- Διαρκή υποστήριξη και εκπαίδευση
- Ευκαιρίες εξέλιξης
Όσοι αγαπούν την τεχνολογία και επιθυμούν να γίνουν μέλος της μεγάλης ομάδας των iRepair
μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους ηλεκτρονικά:
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]
Το βιογραφικά λαμβάνονται υπόψη μόνο για τησυγκεκριμένη θέση και για το συγκεκριμένο κατάστημα
και θα ληφθούν υπόψη μόνο αυτά που πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.