Σε ενδιαφέρει να ενταχθείς στο δυναμικό περιβάλλον ενός πολυεθνικού οργανισμού με πολυπολιτισμικό χαρακτήρα; Είσαι ευέλικτος και επικοινωνιακός και θέλεις να ξεκινήσεις την καριέρα σου ως Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών;
Εάν ναι, άρπαξε τώρα την ευκαιρία να εργαστείς στην μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών στην Ελλάδα ως Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών.
Η εταιρεία για τη θέση Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών προσφέρει:
Ως Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών οι αρμοδιότητές σου θα είναι:
εξυπηρέτηση και διαχείριση αιτημάτων των πελατών μέσω εισερχόμενων κλήσεων
παροχή πληροφοριών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας
Ως Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες:
Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του/της Υπαλλήλου Εξυπηρέτησης Πελατών, μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τώρα!
Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στο +30 2166001373 και να ζητήσετε την Γεωργία Σκρέκα ή μέσω email στο gskreka@randstad.gr.
#customerservicegr
Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.