Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
ACROSS HOTELS
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
15-11-17
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
CRV 1/2018
Κατηγορία εργασίας:
Τουρισμός
Περιοχή εργασίας:
Νομός Θεσσαλονίκης

Υπάλληλος Κεντρικών Κρατήσεων - Θεσσαλονίκη

Η ξενοδοχειακή αλυσίδα Across Hotels & Resorts με 9 ξενοδοχειακές μονάδες σε όλη την Ελλάδα ζητά για άμεση πρόσληψη

Υπάλληλο Κεντρικών Κρατήσεων

Κωδικός θέσης: CRV 1/2018

Ο/Η υποψήφιος/α θα αναλάβει σε συνεργασία με τη διεύθυνση της εταιρίας και των συνεργατών του /της στο τμήμα κρατήσεων την οργάνωση, τον συντονισμό και την εκτέλεση των καθημερινών αρμοδιοτήτων και των εργασιών του τμήματος κεντρικών κρατήσεων της εταιρίας.

Κύρια καθήκοντα:

  • Καθημερινή καταχώριση και έλεγχος των κρατήσεων όλων των ξενοδοχείων του ομίλου.
  • Επικοινωνία με τουριστικά γραφεία της Ελλάδας και του εξωτερικού για θέματα πωλήσεων.
  • Επίλυση διαφορών που δημιουργούνται σε καθημερινή βάση σε θέματα κρατήσεων.
  • Καθημερινή επικοινωνία και υποστήριξη των γραφείων υποδοχής των ξενοδοχείων.
  • Καθημερινός έλεγχος allocation κρατήσεων ανά ξενοδοχείο.
  • Έλεγχος τιμολόγησης και κοστολόγησης κρατήσεων.
  • Αναζήτηση και πρόταση για νέες συνεργασίες με τουριστικά πρακτορεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
  • Συμμετοχή – παρουσία σε τουριστικές εκθέσεις και γραφεία συνεργατών.
  • Καθημερινός έλεγχος στατιστικών και προβλέψεων κρατήσεων κάθε ξενοδοχείου της εταιρίας.
  • Παρακολούθηση, έλεγχος και καταχώριση δεδομένων στα διαδικτυακά κανάλια κρατήσεων των ξενοδοχείων.
  • Διαχείριση παραπόνων πελατών των ξενοδοχείων για θέματα κρατήσεων.

Απαιτούμενα προσόντα:

  • Πτυχίο διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων ή πτυχίο πανεπιστημίου με κατεύθυνση τουριστική / ξενοδοχειακή.
  • 3ετής τουλάχιστον προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση.
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών.
  • Επιπλέον ξένη γλώσσα θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
  • Άριστη γνώση ξενοδοχειακού προγράμματος κρατήσεων.
  • Άριστη γνώση Η/Υ και Microsoft Office.
  • Δυνατότητα μετακινήσεων σε όλες τις ξενοδοχειακές μονάδες της εταιρίας, εάν αυτό καταστεί αναγκαίο, προς διευκόλυνση των υποχρεώσεων του αντικειμένου εργασίας.
  • Οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες.
  • Επικοινωνιακές ικανότητες, ώστε να εξασφαλίζεται άριστο κλίμα συνεργασίας και επικοινωνίας με όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα των ξενοδοχείων.
  • Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων, κρίσεων και παραπόνων.
  • Ευγένεια, υπευθυνότητα, δυναμικότητα, διορατικότητα.
  • Λόγω της έδρας της εταιρίας στην πόλη της Θεσσαλονίκης θα προτιμηθούν υποψήφιοι με εντοπιότητα.

Προσφέρονται:

  • Δυνατότητα μακροχρόνιας απασχόλησης και επαγγελματικής εξέλιξης.
  • Πολύ καλές αποδοχές αναλόγως των αντίστοιχων προσόντων του υποψηφίου.
  • Συνεχής εκπαίδευση.
  • Ασφάλιση.
  • Σε περίπτωση μετακίνησης προσφέρονται διαμονή, διατροφή και κάλυψη εξόδων μετακίνησης.

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2017 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework