Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
RANDSTAD
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
16-05-22
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Θεσσαλονίκης

Υπάλληλος Τμήματος Υποστήριξης Πελατών

Η Randstad αναζητά Υπάλληλο Τμήματος Υποστήριξης Πελατών για λογαριασμό της ZeniΘ, του 1ου παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας στη Ελλάδα, με φυσικό αέριο και ηλεκτρισμό!

✓ Έχεις εμπειρία σε αντίστοιχη θέση υποστήριξης και εξυπηρέτησης σε οργανισμούς

✓ Έχεις ικανότητα διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων πελατών

✓ Έχεις δυναμική προσωπικότητα, σου αρέσουν οι προκλήσεις και μπορείς να αναλαμβάνεις πρωτοβουλίες

✓ Θέλεις να εξελίξεις την καριέρα σου, γίνοντας μέλος μιας εταιρείας ηγέτη σαν τη ZeniΘ

Αν τα παραπάνω εφαρμόζουν σε εσένα, τότε περιμένουμε την αίτηση σου για τη θέση του/της Υπαλλήλου Τμήματος Υποστήριξης Πελατών!

παροχές

Η ΖeniΘ στον/στην κατάλληλο/η για  τη θέση του Υπαλλήλου Τμήματος Υποστήριξης Πελατών προσφέρει τα εξής:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Επιπλέον οικονομικές παροχές στη μορφή Ticket Restaurant
  • Εταιρικό laptop
  • Οργανωμένο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
  • Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Δυνατότητα υβριδικού μοντέλου εργασίας
  • Ιδιωτικό πρόγραμμα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης
  • Ιδιωτικό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα

αρμοδιότητες

Ο/Η Υπάλληλος Τμήματος Υποστήριξης Πελατών θα έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση αιτημάτων πελατών
  • Επίλυση και διευθέτηση παραπόνων πελατών
  • Καθοδήγηση πελατών σε σχέση με την εκάστοτε απορία
  • Παρακολούθηση αλληλογραφίας και επικοινωνία γραπτώς ή μέσω κοινωνικών δικτύων με τους πελάτες
  • Λειτουργία CRM συστήματος 
  • Τήρηση αρχείου και υποστήριξη καθημερινής λειτουργίας του γραφείου

προσόντα

Ο/Η Υπάλληλος Τμήματος Υποστήριξης Πελατών θα πρέπει να έχει:

  • Προϋπηρεσία 2 ετών σε οργανωμένο τμήμα υποστήριξης πελατών
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ θα θεωρηθεί προσόν
  • Μεταπτυχιακό θα εκτιμηθεί 
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και προγραμμάτων MS Office

πληροφορίες

Αν θεωρείς ότι η θέση του/της Υπαλλήλου Τμήματος Υποστήριξης Πελατών σου ταιριάζει, τότε περιμένουμε την αίτηση σου!

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να καλείς καθημερινά Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:30 την Φαίη Βασιμβόση στο +30 6940276237 ή στο +30 2310414731.

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.


Πατήστε εδώ για να κάνετε αίτηση τώρα

Copyright ©2016-2022 skywalker.gr