...
...

Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
ICAP PEOPLE SOLUTIONS
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
14-01-21
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης,Μερική
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Καλλιθέας

Υπάλληλος Τηλεφωνικής Eξυπηρέτησης Εισερχομένων κλήσεων (4-6-8 ωρο)

Οι Εταιρείες ICAP– με 55 χρόνια προσφοράς στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και 1.100 εργαζόμενους – αποτελούν αθροιστικά, έναν από τους μεγαλύτερους Παρόχους B2B υπηρεσιών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, διαθέτοντας μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 κατηγορίες:Credit Risk Services, Marketing & Sales Solutions, Management Consulting και People & Employment Solutions.

Υπαλληλος Τηλεφωνικής Eξυπηρέτησης Εισερχομένων κλήσεων (4-6-8 ΩΡΟ)

Η ICAP, όμιλος εταιρειών, αναζητά υποψήφιους για τη θέση του υπάλληλου εξυπηρέτησης εισερχόμενων κλήσεων ,4ωρο - 6ωρο - 8ωρο σε κυλιόμενες ευέλικτες βάρδιες Δευτέρα - Κυριακή, στο contact center της στην Καλλιθέα.

Αρμοδιότητες

  • Τηλεφωνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών
  • Διαχείριση αιτημάτων μέσω εισερχόμενων κλήσεων
  • Καταχώρηση στοιχείων και αιτημάτων πελατών
  • Διαχείριση παραπόνων

Προσόντα Υποψηφίου

  • Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
  • Πνεύμα ομαδικότητας

Η εταιρεία παρέχει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών
  • Διαρκή εκπαίδευση
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα μεγάλο διεθνή οργανισμό
  • Bonus Επιβράβευσης

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2021 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework