Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
MADEL FOOD LTD
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
17-04-18
Τύπος απασχόλησης:
Εποχιακή
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Υπηρεσίες Εστίασης
Περιοχή εργασίας:
Κεντρικός Τομέας Αθηνών
Αποστολή βιογραφικού
Αναμένεται προσαρμογή της επικοινωνίας με τον GDPR

Υπεύθυνος Σάλας

Γαλλική πολυεθνική εταιρία και παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο της αρτοποιίας και
της ζαχαροπλαστικής αναζητά για τα καταστήματά της άτομα για τη θέση:

Υπεύθυνος Σάλας

Γενική περιγραφή θέσης:

  • Είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση όλων των λειτουργιών F&B και για την παροχή μίας εξαιρετικής εμπειρίας στους πελάτες.
  • Ελέγχει, προβλέπει και διαχειρίζεται όλες τις παραγγελίες που αφορούν στο κομμάτι F&B.
  • Μεγιστοποιεί τις πωλήσεις μέσω της ικανοποίησης των πελατών και της δέσμευσης των εργαζομένων.
  • Διασφαλίζει και πράττει σύμφωνα με τα πρότυπα της εταιρίας, όπως αυτά ορίζονται από τις βασικές αξίες της εταιρίας (QFSC).

Αρμοδιότητες:

Προϊόντα – υγιεινή και ασφάλεια F&B:

  • Ελέγχει τη διαθεσιμότητα (απογραφές προϊόντων), την παραγγελία, την παραλαβή, τη σωστή αποθήκευση και τη σωστή χρήση των πρώτων υλών (παραγγελίες: πρώτες ύλες, αναλώσιμα και μικροεξοπλισμό για τα πόστα bar και service - ποτά, ροφήματα, παγωτά κ.λπ.).
  • Είναι υπεύθυνος για τη σωστή τήρηση των κανόνων και των διαδικασιών που αφορούν στην υγιεινή και στην ασφάλεια των τροφίμων σύμφωνα με τα πρότυπα που θέτει η εταιρία (QFSC).

Πωλήσεις – εξυπηρέτηση:

  • Χτίζει πελατειακές σχέσεις και δημιουργεί ικανοποιημένους πελάτες.
  • Είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο και την τήρηση των καθημερινών εργασιών που απαιτούνται για τη σωστή λειτουργία service και bar, σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα που θέτει η εταιρία.
  • Διασφαλίζει και ελέγχει τον σωστό τρόπο λειτουργίας του χώρου του εστιατορίου και του bar.
  • Ελέγχει και φροντίζει για τη διατήρηση της σωστής εικόνας του καταστήματος και τα επιθυμητά επίπεδα καθαριότητας και ευταξίας του χώρου.
  • Παρακολούθηση των εξελίξεων του ανταγωνισμού και παρουσίαση προτάσεων βελτίωσης – εξέλιξης, προτάσεις νέων προϊόντων - υπηρεσιών κ.ά.
  • Ενεργή συμμετοχή στα πόστα service και bar, όταν κρίνεται απαραίτητο.

Διοίκηση:

  • Επιβλέπει σε καθημερινή βάση τόσο το οργανωτικό κομμάτι όσο και το κομμάτι των πωλήσεων – για τα τμήματα F&B.
  • Είναι υπεύθυνος για την εκπαίδευση του προσωπικού του service και bar (βασική εκπαίδευση Α’ 10ημέρου προσαρμογής και διαρκείς μετεκπαιδεύσεις).
  • Κατευθύνει, εμπνέει και στοχοποιεί την ομάδα του, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και την αποδοτικότητα του καταστήματος (καθημερινή στοχοποίηση πωλήσεων στο προσωπικό του service).
  • Ενημερώνει το προσωπικό για καινούριες ενέργειες / προϊόντα.
  • Φροντίζει να τηρούνται οι πολιτικές και οι διαδικασίες που έχουν οριστεί από την εταιρία σε όλους τους τομείς της λειτουργίας του καταστήματος.
  • Εβδομαδιαίος σχεδιασμός ενός ευέλικτου προγράμματος εργασίας σύμφωνα με τις ανάγκες του καταστήματος για τα πόστα service και bar.

Προφίλ υποψηφίου – απαραίτητα προσόντα:

  • Επιθυμητές οι σπουδές στον κλάδο τουριστικών επαγγελμάτων ή διοίκησης επιχειρήσεων
  • Αποδεδειγμένη εμπειρία, τουλάχιστον 4 ετών, σε αντίστοιχη θέση
  • Πολύ καλή γνώση H/Y (MS Office, POS)
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Απαραίτητα δικαιολογητικά για την εργασία σε καταστήματα υγειονομικού χαρακτήρα (καθαρό ποινικό μητρώο και βιβλιάριο υγείας)

Διαπροσωπικές ικανότητες:

  • Επικοινωνιακές και ηγετικές ικανότητες
  • Υψηλό πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας
  • Ικανότητα ανάθεσης αρμοδιοτήτων
  • Υπευθυνότητα και συνέπεια
  • Επαγγελματισμός
  • Ικανότητα να αποδίδει σε συνθήκες πίεσης
  • Ικανότητα προσανατολισμού στην εξυπηρέτηση του πελάτη

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2018 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework