Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
MADEL FOOD LTD
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
17-04-18
Τύπος απασχόλησης:
Εποχιακή
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εστίαση
Περιοχή εργασίας:
Κεντρικός Τομέας Αθηνών

Υπεύθυνος Σάλας

Γαλλική πολυεθνική εταιρία και παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο της αρτοποιίας και
της ζαχαροπλαστικής αναζητά για τα καταστήματά της άτομα για τη θέση:

Υπεύθυνος Σάλας

Γενική περιγραφή θέσης:

  • Είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση όλων των λειτουργιών F&B και για την παροχή μίας εξαιρετικής εμπειρίας στους πελάτες.
  • Ελέγχει, προβλέπει και διαχειρίζεται όλες τις παραγγελίες που αφορούν στο κομμάτι F&B.
  • Μεγιστοποιεί τις πωλήσεις μέσω της ικανοποίησης των πελατών και της δέσμευσης των εργαζομένων.
  • Διασφαλίζει και πράττει σύμφωνα με τα πρότυπα της εταιρίας, όπως αυτά ορίζονται από τις βασικές αξίες της εταιρίας (QFSC).

Αρμοδιότητες:

Προϊόντα – υγιεινή και ασφάλεια F&B:

  • Ελέγχει τη διαθεσιμότητα (απογραφές προϊόντων), την παραγγελία, την παραλαβή, τη σωστή αποθήκευση και τη σωστή χρήση των πρώτων υλών (παραγγελίες: πρώτες ύλες, αναλώσιμα και μικροεξοπλισμό για τα πόστα bar και service - ποτά, ροφήματα, παγωτά κ.λπ.).
  • Είναι υπεύθυνος για τη σωστή τήρηση των κανόνων και των διαδικασιών που αφορούν στην υγιεινή και στην ασφάλεια των τροφίμων σύμφωνα με τα πρότυπα που θέτει η εταιρία (QFSC).

Πωλήσεις – εξυπηρέτηση:

  • Χτίζει πελατειακές σχέσεις και δημιουργεί ικανοποιημένους πελάτες.
  • Είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο και την τήρηση των καθημερινών εργασιών που απαιτούνται για τη σωστή λειτουργία service και bar, σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα που θέτει η εταιρία.
  • Διασφαλίζει και ελέγχει τον σωστό τρόπο λειτουργίας του χώρου του εστιατορίου και του bar.
  • Ελέγχει και φροντίζει για τη διατήρηση της σωστής εικόνας του καταστήματος και τα επιθυμητά επίπεδα καθαριότητας και ευταξίας του χώρου.
  • Παρακολούθηση των εξελίξεων του ανταγωνισμού και παρουσίαση προτάσεων βελτίωσης – εξέλιξης, προτάσεις νέων προϊόντων - υπηρεσιών κ.ά.
  • Ενεργή συμμετοχή στα πόστα service και bar, όταν κρίνεται απαραίτητο.

Διοίκηση:

  • Επιβλέπει σε καθημερινή βάση τόσο το οργανωτικό κομμάτι όσο και το κομμάτι των πωλήσεων – για τα τμήματα F&B.
  • Είναι υπεύθυνος για την εκπαίδευση του προσωπικού του service και bar (βασική εκπαίδευση Α’ 10ημέρου προσαρμογής και διαρκείς μετεκπαιδεύσεις).
  • Κατευθύνει, εμπνέει και στοχοποιεί την ομάδα του, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και την αποδοτικότητα του καταστήματος (καθημερινή στοχοποίηση πωλήσεων στο προσωπικό του service).
  • Ενημερώνει το προσωπικό για καινούριες ενέργειες / προϊόντα.
  • Φροντίζει να τηρούνται οι πολιτικές και οι διαδικασίες που έχουν οριστεί από την εταιρία σε όλους τους τομείς της λειτουργίας του καταστήματος.
  • Εβδομαδιαίος σχεδιασμός ενός ευέλικτου προγράμματος εργασίας σύμφωνα με τις ανάγκες του καταστήματος για τα πόστα service και bar.

Προφίλ υποψηφίου – απαραίτητα προσόντα:

  • Επιθυμητές οι σπουδές στον κλάδο τουριστικών επαγγελμάτων ή διοίκησης επιχειρήσεων
  • Αποδεδειγμένη εμπειρία, τουλάχιστον 4 ετών, σε αντίστοιχη θέση
  • Πολύ καλή γνώση H/Y (MS Office, POS)
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Απαραίτητα δικαιολογητικά για την εργασία σε καταστήματα υγειονομικού χαρακτήρα (καθαρό ποινικό μητρώο και βιβλιάριο υγείας)

Διαπροσωπικές ικανότητες:

  • Επικοινωνιακές και ηγετικές ικανότητες
  • Υψηλό πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας
  • Ικανότητα ανάθεσης αρμοδιοτήτων
  • Υπευθυνότητα και συνέπεια
  • Επαγγελματισμός
  • Ικανότητα να αποδίδει σε συνθήκες πίεσης
  • Ικανότητα προσανατολισμού στην εξυπηρέτηση του πελάτη

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2018 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework