Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
RANDSTAD
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
01-07-20
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Μεταμορφώσεως

Υπεύθυνος-η Διαχείρισης Εξερχόμενων Κλήσεων

Θέλεις να γίνεις μέλος μιας από τις πιο εξωστρεφείς και βραβευμένες ελληνικές εταιρίες ηλεκτρικών ειδών ως υπεύθυνος-η διαχείρισης εξερχόμενων κλήσεων;

Θεωρείς τον εαυτό σου αρκετά ενθουσιώδη, ευγενικό και επικοινωνιακό, με διάθεση προώθησης νέων προϊόντων για να είσαι ο / η επόμενος-η υπεύθυνος-η διαχείρισης εξερχόμενων κλήσεων σε μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρίες ηλεκτρικών ειδών;

Εάν η απάντηση σε όλα τα παραπάνω είναι ναι, κάνε την αίτησή σου τώρα και άδραξε την ευκαιρία να εργαστείς ως υπεύθυνος-η διαχείρισης εξερχόμενων κλήσεων σε μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρίες ηλεκτρικών ειδών.

Μην ξεχνάς, οι client services recruiters της Randstad σε προσκαλούν να συμμετάσχεις στο online chat event, που πραγματοποιείται κάθε Πέμπτη από τις 16:00 έως τις 17:00 για όλες τις θέσεις εργασίας μας. Κάνε την εγγραφή σου ΕΔΩ!

Παροχές:

Η εταιρία προσφέρει για τη θέση του / της υπευθύνου-ης διαχείρισης εξερχόμενων κλήσεων τα εξής:

  • Μοντέρνες εγκαταστάσεις, σύγχρονο και χαρούμενο εργασιακό περιβάλλον
  • Αορίστου χρόνου σύμβαση εργασίας
  • Πολυάριθμα προνόμια, εκπτώσεις και προσφορές για προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρίας
  • Ένταξη σε ομάδα αναγνωρισμένης ελληνικής εταιρίας
  • Εκπαίδευση διάρκειας 2 εβδομάδων (επί πληρωμή) από πιστοποιημένους εκπαιδευτές
  • Γνώση των δραστηριοτήτων της εταιρίας από την πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης
  • Ομαδική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη
  • Δυνατότητα 4ωρης, 6ωρης ή 8ωρης απασχόλησης

Αρμοδιότητες:

Οι κύριες αρμοδιότητές σου ως υπευθύνου-ης διαχείρισης εξερχόμενων κλήσεων είναι οι εξής:

  • Συγκέντρωση νέων προσφορών και επικοινωνία τους με το υπάρχον εταιρικό πελατολόγιο μέσω της εταιρικής βάσης δεδομένων με απαραίτητο follow-up στη συνέχεια
  • Ενημέρωση του υπάρχοντος πελατολογίου αναφορικά με τα νέα προϊόντα της εταιρίας 
  • Διερεύνηση για πιθανές μελλοντικές ανάγκες του υπάρχοντος εταιρικού πελατολογίου
  • Διατήρηση της καλής συνεργασίας και δημιουργία προσωποκεντρικής επικοινωνίας με τον εκάστοτε εταιρικό πελάτη
  • Υποβολή όλων των απαραίτητων πληροφοριών στο σύστημα CRM της εταιρίας με έγκαιρο και ακριβή τρόπο

Προσόντα:

Για τη θέση του / της υπευθύνου-ης διαχείρισης εξερχόμενων κλήσεων χρειάζεσαι τις ακόλουθες δεξιότητες:

  • Πτυχίο ΙΕΚ / ΤΕΕ / ΤΕΙ / ΑΕΙ 
  • Εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών ή στις τηλεφωνικές πωλήσεις θα εκτιμηθεί
  • Γνώση αγγλικών (προφορική και γραπτή)
  • Προσανατολισμό στο αποτέλεσμα
  • Ενθουσιασμό και πάθος για τις πωλήσεις
  • Ισχυρή επαγγελματική τηλεφωνική επικοινωνία 
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση

Πληροφορίες:

Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του / της υπευθύνου-ης διαχείρισης εξερχόμενων κλήσεων, μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τώρα!

Για πληροφορίες κάλεσε στο +30 210 6770523 και ζήτησε τον Απόστολο Κουκουλίδη

#clientservicesgr

Παρακαλούμε, λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και την αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές. 

Follow us on LinkedinFacebookInstagram.

www.randstad.gr

For articles and career tips visit our blog.

Πατήστε εδώ για να κάνετε αίτηση τώρα.

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2020 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework