...
...

Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
ACROSS HOTELS
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
25-02-21
Τύπος απασχόλησης:
Εποχιακή
Κωδικός θέσης εργασίας:
CRM 01/2021
Κατηγορία εργασίας:
Στελέχη Ξενοδοχειακών Μονάδων
Περιοχή εργασίας:
Νομός Θεσσαλονίκης

Υπεύθυνος-η Κεντρικών Κρατήσεων (Reservations Manager) - Θεσσαλονίκη

Από την ξενοδοχειακή αλυσίδα ACROSS Hotels & Resorts, με 10 ξενοδοχειακές μονάδες σε όλη την Ελλάδα,
ζητείται για άμεση πρόσληψη

Υπεύθυνος/η Κεντρικών Κρατήσεων (Reservations Manager)

με έδρα τη Θεσσαλονίκη

Κωδικός θέσης: CRM 01/2021

Ο/Η υποψήφιος/α θα αναλάβει, σε συνεργασία με την διεύθυνση της εταιρείας και των συνεργατών του στο τμήμα κρατήσεων, την οργάνωση, τον συντονισμό, τον έλεγχο και την εκτέλεση των καθημερινών αρμοδιοτήτων και εργασιών του τμήματος Κεντρικών Κρατήσεων της εταιρείας.

Κύρια καθήκοντα:

  • Αποδοτική λειτουργία του τμήματος κρατήσεων.
  • Γραπτή και προφορική επικοινωνία με τους πελάτες για θέματα κρατήσεων (τουριστικά γραφεία – μεμονωμένοι πελάτες)
  • Καθημερινή καταχώρηση, έλεγχος και διαχείριση των κρατήσεων όλων των ξενοδοχείων του ομίλου.
  • Επικοινωνία με τουριστικά γραφεία της Ελλάδος και του εξωτερικού για θέματα πωλήσεων.
  • Επίλυση διαφορών που δημιουργούνται σε καθημερινή βάση σε θέματα κρατήσεων.
  • Καθημερινή επικοινωνία και υποστήριξη των γραφείων υποδοχής των ξενοδοχείων.
  • Καθημερινός έλεγχος και allocation κρατήσεων ανά ξενοδοχείο.
  • Έλεγχος λογαριασμών, έλεγχος τιμολόγησης και κοστολόγησης κρατήσεων.
  • Αναζήτηση και πρόταση για νέες συνεργασίες με τουριστικά πρακτορεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
  • Συμμετοχή – παρουσία σε τουριστικές εκθέσεις και γραφεία συνεργατών.
  • Καθημερινός έλεγχος στατιστικών και προβλέψεων κρατήσεων κάθε ξενοδοχείου της εταιρείας.
  • Παρακολούθηση, έλεγχος και καταχώρηση δεδομένων στα διαδικτυακά κανάλια κρατήσεων των ξενοδοχείων.
  • Διαχείριση παραπόνων πελατών των ξενοδοχείων για θέματα κρατήσεων.
  • Προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών και στόχευση στην αύξηση των πωλήσεων και εσόδων των ξενοδοχειακών μονάδων της εταιρείας.

Απαιτούμενα προσόντα:

  • Πτυχίο διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων ή πτυχίο πανεπιστημίου με κατεύθυνση τουριστική / ξενοδοχειακή.
  • 5ετής τουλάχιστον προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση κεντρικών κρατήσεων ξενοδοχειακής αλυσίδας.
  • Άριστη γνώση Αγγλικών.
  • Επιπλέον ξένη γλώσσα θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
  • Άριστη γνώση ξενοδοχειακού προγράμματος κρατήσεων, κατά προτίμηση Pylon Epsilonnet.
  • Άριστη γνώση Η/Υ και Microsoft Office.
  • Άριστη γνώση εμπορικής αλληλογραφίας.
  • Δυνατότητα μετακινήσεων σε όλες τις ξενοδοχειακές μονάδες της εταιρείας εάν αυτό καταστεί αναγκαίο προς διευκόλυνση των υποχρεώσεων του αντικειμένου εργασίας.
  • Οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες.
  • Επικοινωνιακές ικανότητες, ώστε να εξασφαλίζεται άριστο κλίμα συνεργασίας και επικοινωνίας με όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα των ξενοδοχείων.
  • Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων, κρίσεων και παραπόνων.
  • Ευγένεια, Υπευθυνότητα, δυναμικότητα, διορατικότητα.
  • Λόγω της έδρας της εταιρείας στην πόλη της Θεσσαλονίκης, θα προτιμηθούν υποψήφιοι με εντοπιότητα.

Προσφέρονται:

  • Δυνατότητα μακροχρόνιας απασχόλησης και επαγγελματικής εξέλιξης.
  • Πολύ καλές αποδοχές αναλόγως των αντίστοιχων προσόντων του υποψηφίου.
  • Συνεχής εσωτερική εκπαίδευση.
  • Ασφάλιση.
  • Σε περίπτωση μετακίνησης, προσφέρεται διαμονή, διατροφή και κάλυψη εξόδων μετακίνησης.

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2021 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework