Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
CAREER IN PROGRESS
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
29-06-22
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Νομός Αττικής

Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης

Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης

Η Career In Progress είναι μια εταιρία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στους τομείς της Διαχείρισης Σταδιοδρομίας, του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της Στελέχωσης Θέσεων Εργασίας.

Για λογαριασμό συνεργάτη της, ελληνικής επιχείρησης που εξειδικεύεται στον τομέα της συμβουλευτικής σταδιοδρομίας, αναζητούμε Υπάλληλο Γραμματειακής Υποστήριξης για την κάλυψη της απογευματινής βάρδιας.

Ο πελάτης μας:

Με έτος ίδρυσης το 2004, ο συνεργάτης μας δραστηριοποιείται στον χώρο της συμβουλευτικής υποστηρίζοντας χιλιάδες υποψηφίους κάθε χρόνο στην επιλογή της ακαδημαϊκής και επαγγελματικής τους κατεύθυνσης, χρησιμοποιώντας εξατομικευμένη προσέγγιση και σύγχρονα ψυχομετρικά εργαλεία. Στο πελατολόγιό του εντάσσονται οι μεγαλύτεροι εκπαιδευτικοί φορείς & οργανισμοί της χώρας καθώς και πληθώρα εταιριών.

Ο/Η υποψήφιος/υποψήφια που θα επιλεγεί θα αναλάβει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Παροχή γραμματειακής υποστήριξης του τμήματος προγραμμάτων επαγγελματικού προσανατολισμού
  • Υποστήριξη και εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων (δυνητικοί ή υφιστάμενοι) τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά (επίλυση αποριών και ζητημάτων που πιθανόν προκύψουν)
  • Αποτελεσματική διαχείριση όλων των ενεργειών που απαιτούνται για τη σωστή διεξαγωγή των συναντήσεων της συμβουλευτικής διαδικασίας (αποστολή e-mail, υπενθύμιση/επιβεβαίωση των ραντεβού, αποστολή ψυχομετρικών εργαλείων κ.ά.)
  • Παρακολούθηση του CRM Software και διατήρηση ηλεκτρονικού αρχείου
  • Αρχειοθέτηση ηλεκτρονικών φακέλων πελατών
  • Αποστολή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Προετοιμασία, παρακολούθηση και διεκπεραίωση ηλεκτρονικών παραγγελιών
  • Υποστήριξη των συνεργατών μέσω του κατάλληλου υλικού εκπαίδευσης για τους ενδιαφερομένους

Αναζητούμε μια δυναμική προσωπικότητα με υψηλό αίσθημα επαγγελματισμού και:

  • πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ κατεύθυνσης Business 
  • εργασιακή εμπειρία 1-2 ετών σε ανάλογη θέση γραμματειακής υποστήριξης
  • άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος)
  • πολύ καλή γνώση αγγλικών
  • εξαιρετική πρακτική γνώση στη χρήση MS Office (κυρίως Εxcel)
  • καλή γνώση εφαρμογών CRM Software/SoftOne (θα συνεκτιμηθεί)
  • ευχέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη/ενδιαφερόμενο
  • ανεπτυγμένες οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες λόγω πολλαπλών αρμοδιοτήτων
  • ομαδικό πνεύμα, ακεραιότητα και διπλωματική προσέγγιση σε συνθήκες πίεσης
  • ικανότητα τήρησης προθεσμιών
  • επαγγελματισμό, ευγένεια και έμφαση στη λεπτομέρεια
  • μεθοδικότητα, οργάνωση, ικανότητα αντίληψης
  • εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους

Τι προσφέρει η εταιρία:

  • 8ωρη πενθήμερη απασχόληση (13.00-21.00)
  • σύμβαση αορίστου χρόνου
  • συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση σε ένα εξαιρετικό περιβάλλον

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2022 skywalker.gr