Υπάλληλοι Διαχείρισης Ληξιπρόθεσμων Οφειλών (Περιοχή: Αθήνα)
Ενδιαφέρεσαι να εργαστείς σε νομικό περιβάλλον στον τομέα των πελατειακών σχέσεων, με προοπτικές προσωπικής εξέλιξης και ανάπτυξης;
Ξεχωρίζεις για τις διαπραγματευτικές σου ικανότητες και επιδιώκεις την εύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης με στόχο πάντα τη μέγιστη εξυπηρέτηση των πελατών;
Θέση εργασίας:
Η ManpowerGroup Greece, ηγέτιδα δύναμη στον χώρο του ανθρώπινου δυναμικού, για λογαριασμό πελάτη της, ενός από τους πιο καταξιωμένους & επώνυμους νομικούς ομίλους, αναζητά δυναμικούς υποψηφίους οι οποίοι θα στελεχώσουν τη θέση του Υπαλλήλου Διαχείρισης Οικονομικών Απαιτήσεων.
Ποιες είναι οι αρμοδιότητες της θέσης;
- Ποιοτική τηλεφωνική επικοινωνία με υπάρχον πελατολόγιο της εταιρίας για ενημέρωση των πελατών με ληξιπρόθεσμες οφειλές και στόχο την είσπραξη του εκάστοτε ποσού σε εκκρεμότητα
- Ρύθμιση οφειλών με βάση τον καθορισμό νέου πλάνου αποπληρωμής τους
- Έγκυρη ενημέρωση των πληροφοριακών συστημάτων της εταιρίας με στόχο τη διατήρηση αρχείου
- Παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης του πελάτη και εξασφάλιση της μέγιστης απόδοσης του διαλόγου παράλληλα με τη διατήρηση ομαλών σχέσεων του πελάτη με την εταιρία.
Τι πρέπει να διαθέτω;
- απολυτήριο Ενιαίου Λυκείου/ΑΕΙ/ΤΕΙ
- γνώση/εξοικείωση με τον χειρισμό Η/Υ και τα προγράμματα του Office (Word & Excel)
- πελατοκεντρική προσέγγιση
- ευχέρεια λόγου, διαπραγματευτικές ικανότητες & ευγένεια
- δυναμική και προσαρμοστική προσωπικότητα, προσανατολισμένη στους στόχους της εταιρίας
Τι θα κερδίσω;
- σταθερό μηνιαίο μισθό
- bonus επίτευξης στόχων
- διαρκή εκπαίδευση πάνω στο αντικείμενο της εργασίας
- προοπτικές ανάπτυξης καριέρας & εξέλιξης σε πιο σύνθετους ρόλους
- εύκολη πρόσβαση
- εμπειρία και soft skills που απαιτούνται στον τομέα των πελατειακών σχέσεων
Στείλε μας άμεσα το βιογραφικό σου και οι Σύμβουλοι Εργασίας μας θα
επικοινωνήσουν μαζί σου για άμεσο προγραμματισμό συνέντευξης.
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]