Υπάλληλος Γραμματείας-Υποδοχής
Τόπος εργασίας: Κεντρικά γραφεία της εταιρίας στην Πάτρα
Η γραμματεία-υποδοχή είναι για την εταιρία μας μια από τις πιο σημαντικές θέσεις, αφού αποτελεί την πύλη εισόδου των πελατών μας στην εταιρία.
Από τη θέση αυτή η υποψήφια θα διαχειρίζεται το τηλεφωνικό κέντρο, θα υποδέχεται τους πελάτες στους χώρους της εταιρίας μας, θα διαχειρίζεται όλα τα εισερχόμενα μηνύματα αλλά και τις απαιτήσεις/παράπονα των πελατών μας.
Η υποψήφια θα βοηθάει τις πωλήσεις με γραμματειακή υποστήριξη και τηλεφωνικό follow-up με πελάτες τους εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού.
Η υποψήφια θα είναι το πρόσωπο αλλά και η φωνη της εταιρίας, γι' αυτό θα δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή της.
Απαιτούμενα προσόντα:
- Απόφοιτη AEI/ΤΕΙ συναφούς αντικειμένου
- Απαραίτητη προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτός – προφορικός λόγος)
- Επιπλέον γλώσσες θα αξιολογηθούν αναλόγως
Απαραίτητες γνώσεις και ικανότητες:
- Άριστη χρήση Η/Υ (MS Office)
- Άτομο εξαιρετικά εξοικειωμένο με τεχνολογικά μέσα
- Αποτελεσματική επικοινωνία, ευχέρεια λόγου
- Άνεση στη διαχείριση τηλεφωνικής επικοινωνίας
- Ικανότητες οργάνωσης
- Δυνατότητα ταυτόχρονης ανάληψης αρκετών καθηκόντων
- Επικοινωνιακές δεξιότητες, συνέπεια και οργάνωση
- Αξιοπιστία και υπευθυνότητα
- Διάθεση για μάθηση
- Επαγγελματισμός και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
- Ομαδικότητα, προθυμία και συνέπεια
Η εταιρία προσφέρει:
- Ικανοποιητικό πακέτο αμοιβής
- Ασφάλιση
- Διαρκή εκπαίδευση και καθοδήγηση
- Δυνατότητα ανάπτυξης μέσα στο δίκτυο της εταιρίας
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]