Τεχνική εταιρία με έδρα στο κέντρο της Αθήνας αναζητά
Υπάλληλο Λογιστηρίου (part time)
που θα ασχοληθεί κυρίως με τα υπόλοιπα των πελατών.
Δυνατότητα απογευματινής αλλά και μερικώς απομακρυσμένης εργασίας.
Κύριες αρμοδιότητες:
- Επικοινωνία με πελάτες για τη συμφωνία υπολοίπου και πληρωμής
- Έλεγχος υπολοίπων πελατών - εντοπισμός και επίλυση προβλημάτων
- Παρακολούθηση και διασφάλιση της εφαρμογής της πιστωτικής πολιτικής της εταιρίας
- Διαπραγμάτευση και προτάσεις εναλλακτικών σεναρίων πληρωμής για τη διασφάλιση της ομαλής εξέλιξης της συνεργασίας
- Επικοινωνία με την ομάδα πωλήσεων και ενημέρωση για τη μη τήρηση των όρων πίστωσης των πελατών
- Έλεγχος φερεγγυότητας και πιστοληπτικής ικανότητας πελατών
- Αξιολόγηση αιτημάτων για έγκριση πίστωσης
Απαραίτητα προσόντα:
- Εμπειρία σε παρόμοια θέση διαχείρισης απαιτήσεων
- Καλή γνώση αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος)
- Άριστη γνώση Microsoft Office ( Εxcel, Word, Powerpoint)
- Επιθυμητή γνώση CRM συστημάτων
- Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
- Ικανότητα διαπραγματεύσεων
- Εμπορική, μεθοδική και στρατηγική αντίληψη
- Ομαδικότητα και συνεργασία
Είδος εργασίας: Μερική απασχόληση, ώρες εργασίας: 25 ανά εβδομάδα
Μισθός: 575 - 650 ευρώ / αναλόγως προσόντων
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]