Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
J COLLAB Ι.Κ.Ε
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
01-06-23
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης Απασχόληση
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Στελέχη Ξενοδοχειακών Μονάδων
Περιοχή εργασίας:
Νομός Αττικής

Υπάλληλος Υποδοχής (Front Office Agent)

Υπάλληλος Υποδοχής (Front Office Agent)

A77 SUITES BY ANDRONIS

Ειδικότητα: Υποδοχή (Receptionist)

Κλάδος: Ξενοδοχεία

Τόπος εργασίας: Αθήνα

Περιγραφή:

Το A77 Suites by Andronis αποτελεί μια πολυτελή και δυναμική τουριστική επιχείρηση που ανήκει στα Small Luxury Hotels of the World στην περιοχή Πλάκα στην Αθήνα. Ο υπάλλήλος υποδοχής πρέπει να έχει ευχάριστη προσωπικότητα με δυνατότητες εξέλιξης και όρεξη για μάθηση, να συμπληρώσει την ομάδα μας και να αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής των πελατών μας που θα διαχειρίζεται όλες τις πτυχές της διαμονής τους. Οι αρμοδιότητες του υπαλλήλου υποδοχής ξενοδοχείου περιλαμβάνουν την εγγραφή των πελατών στο βιβλίο πόρτας, τη διαχείριση των κρατήσεων και την παροχή πληροφοριών σχετικά με τα δωμάτια, τις τιμές και τις παροχές και την εξυπηρέτηση των αιτημάτων των πελατών.

Προσόντα και εμπειρία:

  • Εργασιακή εμπειρία ως υπάλληλος υποδοχής ξενοδοχείου, υπάλληλος υποδοχής ή σε παρεμφερή θέση
  • Εμπειρία χρήσης λογισμικού κρατήσεων ξενοδοχείων
  • Κατανόηση του τρόπου λειτουργίας των ιστοσελίδων σχεδιασμού ταξιδιών, όπως booking και tripAdvisor
  • Πολύ καλή γνώση και χρήση Η/Υ
  • Άριστη γνώση αγγλικών. ( Η γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα θεωρηθεί προσόν)
  • Ευχάριστη και φιλική προσωπικότητα
  • Πνεύμα εξυπηρέτησης πελατών
  • Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
  • Άριστες δεξιότητες επικοινωνίας και οργάνωσης
  • Το πτυχίο στη Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.

Γενικά καθήκοντα:

  • Εξυπηρέτηση πελατών
  • Διαχείριση αφίξεων – αναχωρήσεων
  • Διαχείριση email/κρατήσεων
  • Αποτελεσματική διαχείριση των απαιτήσεων των πελατών με άμεση ανταπόκριση και επίλυση παραπόνων
  • Συντονισμός και παρακολούθηση του προσωπικού καθαριότητας του ξενοδοχείου
  • Έλεγχος καθαριότητας δωματίων και κοινόχρηστων χώρων ξενοδοχείου στον προβλεπόμενο χρόνο
  • Ενημέρωση του τμήματος συντήρησης για άμεση αποκατάσταση βλαβών
  • Χρήση ξενοδοχειακού προγράμματος PYLON – παρέχεται εκπαίδευση.
  • Διαχείριση online extranets με καθοδήγηση εάν και εφόσον χρειαστεί.
  • Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενα ωράρια

Παροχές:

  • Προοπτική μακροχρόνιας συνεργασίας
  • Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
  • Ανταγωνιστικός μισθός

Χαρακτηριστικά υπαλλήλου:

  • Ικανότητα επικοινωνίας, οργανωτικότητα, υπευθυνότητα και ομαδικότητα

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2023 skywalker.gr