Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
HWMH
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
23-06-22
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης,Eξ αποστάσεως
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Πωλήσεις
Μάρκετινγκ - Δημόσιες Σχέσεις
Περιοχή εργασίας:
Νομός Θεσσαλονίκης

Σύμβουλος Πώλησης Προγραμμάτων Διοικητικών Υπηρεσιών - Θεσσαλονίκη (με δυνατότητα τηλεργασίας)

Σύμβουλος πώλησης προγραμμάτων διοικητικών υπηρεσιών

(Θεσσαλονίκη)

(με δυνατότητα τηλεργασίας)

Η HWMH (Hybrid Working Model Hellas) είναι μια πρωτοπόρος startup εταιρία στον ελλαδικό χώρο, η οποία τολμά και εισάγει το fully outsourcing hybrid working model (ολική υβριδική διαχείριση διοικητικού κλάδου εταιριών). Προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση σε πρωταρχικά ζητήματα που απασχολούν κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα και κλάδο, όπως μείωση του μισθολογικού κόστους, διαγωνισμοί δημοσίου, progect management, branding - rebranding, ψηφιοποίηση εταιρικού αρχείου κ.ά.

Η πρωταρχική επένδυση και ο βασικότερος πυλώνας κάθε εταιρίας και οργανισμού είναι οι άνθρωποί της. Χωρίς φυλετικές, ηλικιακές, οικονομικές, θρησκευτικές, κοινωνικές διακρίσεις, έχει καθιερώσει ένα σύστημα εσωτερικής αξιολόγησης όλων των στελεχών της το οποίο οδηγεί με τον πιο αξιόπιστο, αδιάβλητο και πρωτίστως δίκαιο τρόπο στην αξιολόγηση του στελέχους της ώστε να αναδειχθεί και να διεκδικήσει την επαγγελματική αλλά και την οικονομική του εξέλιξη στο περιβάλλον της.

Αναμένουμε με χαρά την αίτησή σου!

Τι θα κάνετε για εμάς

  • Αναζήτηση νέου και ολιστική υποστήριξη του υφιστάμενου πελατολόγιου - follow-up
  • Ενημέρωση πελατολογίου για το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Διερεύνηση αναγκών - ανάλυση αγοράς - πρόταση λύσεων
  • Προετοιμασία σε συνεργασία με το τμήμα Marketing για καμπάνιες, προσφορές, πολιτική συστάσεων
  • Συνεργασία με Διοίκηση και τμήμα Marketing για ολιστική προσέγγιση ιδιαίτερων πελατών
  • After sales - διατήρηση ικανοποίησης πελατών στα μέγιστα επίπεδα - καταγραφή νέων αναγκών - προτάσεις νέων παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Καλλιέργεια σχέσης εμπιστοσύνης του πελάτη με την εταιρία
  • Συμμετοχή σε project της εταιρίας και προωθητικές ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης
  • Εβδομαδιαίες, μηνιαίες αναφορές θέσης και εξέλιξης για την επίτευξη του ετήσιου στόχου
  • Συλλογή, ανάλυση και παρουσίαση των νέων δεδομένων της αγοράς στη Διοίκηση

Τι χρειαζόμαστε από εσάς

  • Πτυχίο οικονομικής κατεύθυνσης, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Marketing - Διαφήμισης, Πληροφορικής
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής (προφορικός και γραπτός λόγος), επιθυμητή και 2η ξένη γλώσσα
  • Άριστη γνώση MS Office (Word, Excel, PowerPoint), τυφλό σύστημα δακτυλογράφησης, CRM
  • Προϋπηρεσία κατ' ελάχιστον 10 ετών σε υπηρεσίες Β2Β
  • 25% δυνατότητα ταξιδιών μηνιαίως
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψήφιους
  • Κάτοχος διπλώματος οδήγησης κατ' ελάχιστον 5 έτη
  • Αυστηρή και πιστή τήρηση διαδικασιών
  • Διαχείριση ταυτόχρονων, πολλαπλών και πολύπλοκων εργασιών/διαδικασιών (multitasking) - αυστηρή τήρηση προθεσμιών
  • Ικανότητα άμεσης ανταπόκρισης σε καταστάσεις πίεσης, προσήλωση σε κάθε λεπτομέρεια, ευελιξία, προσαρμοστικότητα, οργανωτικότητα, σωστή διαχείριση χρόνου, ευγένεια, δημιουργικότητα, ανάληψη πρωτοβουλιών
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές δεξιότητες/ικανότητες με ανεπτυγμένη την εμπειρία στη διαχείριση πελατών
  • Πελατοκεντρική αντίληψη και προσέγγιση, ικανότητα εξατομικευμένης διαχείρισης πελατών
  • Υπομονή και επιμονή για την επίτευξη των στόχων του και θέληση να τους ξεπερνά συνεχώς
  • Εξοικείωση και ικανότητα στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων στους πελάτες μας
  • Αίσθημα υπευθυνότητας και εχεμύθειας κατά τη διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών και προσωπικών δεδομένων
  • Απαραίτητες οι συστατικές επιστολές

Τι σας προσφέρουμε

  • Ολοκληρωμένο σύστημα αμοιβών, σταθερός υψηλός μηνιαίος μισθός (βάσει προσόντων, δεξιοτήτων, προϋπηρεσίας, έμμισθη εργασία ή συνεργασία με ΤΠΥ) σε συνδυασμό με ανταγωνιστικά bonus επίτευξης στόχων (μηνιαία, εξάμηνα, ετήσια)
  • Επιπλέον ετήσιο bonus επαγγελματικής εξέλιξης
  • Εταιρικό ΙΧ, κινητό τηλέφωνο, tablet
  • Διατακτικές σίτισης και παροχή καυσίμων
  • Σύγχρονο, δυναμικό, υγιές και με σεβασμό επαγγελματικό περιβάλλον
  • Συνεχής εκπαίδευση νέων τεχνολογιών και μεθόδων εργασίας - συμμετοχή σε ενδοεταιρικά εκπαιδευτικά σεμινάρια

Επιπλέον παροχές:

  • Women oriented φιλοσοφία για την υποστήριξη όλων των γυναικών στελεχών μας, είτε λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων είτε για την επαγγελματική τους εξέλιξη
  • Ιδιωτική ασφάλιση υγείας με κάλυψη όλων των μελών της οικογένειας και ιδιωτικό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα
  • Βοήθεια σε όλους τους γονείς με επιπλέον άδειες και με δυνατότητα 4ήμερης εργασίας (χωρίς μείωση αποδοχών), είτε με επίτευξη στόχων είτε με επιμερισμό ωρών βάσει δυνατοτήτων εταιρίας
  • Εσωτερικό coaching και συμβουλές από εξειδικευμένο ψυχολόγο στη διαχείριση άγχους και εργασιακού στρες
  • Επιπρόσθετες παροχές σε γεύματα εντός γραφείου
  • Παροχή wellness room
  • Εκδηλώσεις και παροχές στα παιδιά των εργαζομένων

Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στο προφίλ υποψηφίου που αναζητούμε, θα εξετάσουμε την αίτησή σου με υπευθυνότητα, εμπιστευτικότητα και αντικειμενική αξιολόγηση βάσει αγοράς και αναγκών μας.

Περισσότερες θέσεις εργασίας θα βρεις στη σελίδα μας www.hwmh.gr

Εάν δεν βρεις αυτό που αναζητάς, στείλε μας απλά το βιογραφικό σου με τη ζητούμενη θέση εργασίας!

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2022 skywalker.gr