Η KSM, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά:
Υπεύθυνο Έργου (Υ.Ε.) τηλεφωνικού κέντρου
Ο πελάτης: Οργανισμός ενέργειας
Περιγραφή καθηκόντων:
Ο/Η Υπεύθυνος/η Έργου (Υ.Ε.), θα λειτουργεί ως επικεφαλής και συντονιστής/στρια της Ομάδας Έργου.
- Καθορισμός των στόχων της ομάδας
- Δημιουργία των tasks και ορισμών των deadlines
- Παρακολούθηση της απόδοσης της ομάδας και δημιουργίας report στη διοίκηση
- Έμπνευση και κινητοποίηση της ομάδας
- Προτάσεις για εκπαιδευτικά μαθήματα που θα βελτιώσουν την απόδοση της ομάδας
- Παρακολούθηση της ομάδας για feedback και επίλυση πιθανών προβλημάτων που μπορεί να προκύπτουν
Απαιτήσεις:
- Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Πληροφορική
- Αποδεδειγμένη εμπειρία, με προϋπηρεσία (τουλάχιστον 3 ετών) σε διαχείριση και οργάνωση έργων τηλεφωνικής & ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης οργανισμών - επιχειρήσεων
- Να έχει διαχειριστεί επιτυχώς τα έργα αυτά, σύμφωνα με στατιστικές αναφορές του συστήματος διαχείρισης κλήσεων και ηλεκτρονικών αιτημάτων των έργων και αποτελέσματα ποιοτικών αναφορών.
- Καλή γνώση της Αγγλικής και γνώσεις χειρισμού Η/Υ
- Εμπειρία υλοποίησης σε έργα που υποστηρίζουν λειτουργίες Back Office και ticketing και helpdesk.
- Επιθυμητή η επαγγελματική πιστοποίηση στην μεθοδολογία Lean 6S ή Lean Management System
- Επιθυμητή η επαγγελματική πιστοποίηση στην μεθοδολογία ITIL
Παρέχονται:
- Αποδοχές ανάλογες του προφίλ
- Δημιουργικό περιβάλλον εργασίας, συνεχής ανάπτυξη και εξέλιξη
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]