Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
DUST & CREAM
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
19-07-21
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Προμήθειες - Αγορές
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Θεσσαλονίκης

Υπάλληλος για το Τμήμα Προμηθειών - Θεσσαλονίκη

Υπάλληλος για το Τμήμα Προμηθειών

H CREAMTEAM S.A. είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρία με έδρα την Θεσσαλονίκη και ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο. Δραστηριοποιείται στον κλάδο των cosmetics και διαθέτει μία ευρεία γκάμα προϊόντων που απευθύνονται στον σύγχρονο καταναλωτή. Στρατηγικός στόχος της εταιρίας είναι η ανάπτυξη του δικτύου λιανικής πώλησης, ώστε να δίνει τη δυνατότητα σε όλο και περισσότερους καταναλωτές να έχουν πρόσβαση στα αγαπημένα τους προϊόντα DUST+CREAM. Τόσο τα προϊόντα της μάρκας, όσο και η επιχειρηματική της πρακτική έχουν βραβευθεί επανειλημμένα από αναγνωρισμένους οργανισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης της εταιρίας, αναζητείται ο/η κατάλληλος/η υποψήφιος/α που θα στελεχώσει το τμήμα προμηθειών για να καλύψει τη θέση του/της υπαλλήλου τμήματος προμηθειών στη Θεσσαλονίκη.

Κύριες αρμοδιότητες θέσης εργασίας:

  • Διαχείριση υφιστάμενων συνεργασιών με προμηθευτές εσωτερικού και εξωτερικού και πραγματοποίηση αγορών
  • Έρευνα αγοράς, αναζήτηση προμηθευτών και σύναψη νέων συνεργασιών
  • Διαπραγμάτευση με προμηθευτές
  • Δημιουργία πλάνου αγορών και παραδόσεων ανά προμηθευτή βάσει budget και επάρκειας αποθέματος
  • Πλήρης διαχείριση παραγγελιών αγοράς
  • Συντονισμός και επιθεώρηση της έγκαιρης παράδοσης των παραγγελιών
  • Παρακολούθηση του χρόνου παράδοσης από προμηθευτές, αξιολόγηση και βελτιστοποίηση
  • Reporting και εξαγωγή στατιστικών, παρακολούθηση του κόστους των προμηθειών και βελτιστοποίηση
  • Επικοινωνία, συνεργασία, συντονισμός ενεργειών με λοιπούς εμπλεκόμενους φορείς, όπως εκτελωνιστές και μεταφορείς.
  • Παρακολούθηση μεταφοράς έως και τη παραλαβή, καταχώρηση παραλαβής στο ERP και ενημέρωση αποθήκης

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 έτη σε τμήμα προμηθειών με ανάλογες αρμοδιότητες
  • Χρήση ERP (προαιρετικά Entersoft)
  • Ευχέρεια σε εμπορική αλληλογραφία
  • Άριστη γνώση MS Office Suite
  • Άριστη γνώση αγγλικών
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες, ικανότητες οργάνωσης και διαπραγμάτευσης

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ομαδικό πρόγραμμα πρόσθετης ιδιωτικής ασφάλειας υγείας και ζωής
  • Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης σε μια συνεχώς αναπτυσσόμενη εταιρία
  • Έκπτωση στα προϊόντα της εταιρίας

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2021 skywalker.gr