Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
rbisolutions
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
22-07-21
Τύπος απασχόλησης:
Εποχιακή
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Στελέχη Ξενοδοχειακών Μονάδων
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Πάρου

Υπεύθυνος /η Κρατήσεων - Πάρος

...

Τα Bohemian Collection καταλύματα βρίσκονται στη Πάρο και αποτελούνται από τα Sandaya Luxury Suites, Bohemian Luxury Hotel και Mythic Exclusive Retreat. Διαθέτουν μια αισθητική αλλά και μια ατμόσφαιρα στην οποία ο φιλοξενούμενος αισθάνεται μοναδικός. Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε εντός των καταλυμάτων μας είναι στα πρότυπα του luxury service καθώς ο καθένας από εμάς χρησιμοποιεί τη προσωπικότητα του καθοδηγούμενος πάντα από τους κανόνες λειτουργίας της επιχείρησης για να προσφέρει στο κάθε ένοικο τη ποιότητα του Bohemian Collection.

Αν έχετε πάθος για τη φιλοξενεία, θέληση για εξέλιξη και διάθεση για εργασία σε ένα ομαδικό και δυναμικό περιβάλλον τότε ίσως είστε ο άνθρωπος που θέλουμε να εντάξουμε στην ομάδα μας.

Υπεύθυνος /η Κρατήσεων

Βασικές αρμοδιότητες:

  • Επικοινωνία με αιτήματα πελατών αναφορικά με κρατήσεις, ακυρώσεις, πληροφορίες σχετικά με το κατάλυμα και τις υπηρεσίες που προσφέρει.
  • Διαχείριση πληρωμών κατά την άφιξη/αναχώρηση των πελατών
  • Διαχείριση καθημερινού πλάνου κρατήσεων και διαθεσιμότητας. Επικοινωνία με τα πρακτορεία και διαχείρηση διαθεσιμότητας στα online κανάλια κρατήσεων
  • Επικοινωνία με του ενοίκους του ξενοδοχείου και δημιουργία προτάσεων για κρατήσεις επιπλέον υπηρεσιών εντός του καταλύματος
  • Καθημερινή επικοινωνία με το τμήμα υποδοχής για σωστή πληροφόρηση αναφορικά με αφίξεις, αναχωρήσεις και ακυρώσεις
  • Καθημερινή δημιουργία πλάνου για εργασία του τμήματος καθαριότητας

Απαιτούμενα προσόντα – δεξιότητες:

  • Επιθυμητό πτυχίο τουριστικής / ξενοδοχειακής σχολής
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών ως Reservation agent/executive σε αντίστοιχη μονάδα 4* ή 5* αστέρων boutique hotels
  • Ικανότητα διαχείρησης παραπόνων και ικανότητα πωλήσεων προιόντων/υπηρεσιών
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία και στις διαπροσωπικές σχέσεις
  • Διάθεση για προσφορά και εξέλιξη
  • Άριστη γνώση Η/Υ (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook), καθώς και γνώση ξενοδοχειακού προγράμματος
  • Άριστη γνώση της Aγγλικής καθώς και της Γαλλικής γλώσσας
  • Η γνώση επιπλέον γλωσσών (γερμανικών ή ιταλικών) θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Άψογη συμπεριφορά και επαγγελματική εμφάνιση
  • Άριστη οργάνωση καθώς είναι υπεύθυνος/η για τη διάθεσιμότητα των δωματίων εντός του καταλύματος

Η εταιρία μας προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικές μισθολογικές
  • Ποιοτικές συνθήκες διαμονής με σίτιση
  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

...

Copyright ©2016-2021 skywalker.gr