Η KSM, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά:
2nd Level Support
Ο πελάτης: Οργανισμός ενέργειας
Περιγραφή καθηκόντων:
Τα στελέχη του 2nd Level Support θα αναλαμβάνουν την επεξεργασία αιτημάτων που δεν ήταν δυνατόν να επιλυθούν από το πρώτο επίπεδο υποστήριξης. Απαιτείται πολύ καλή γνώση εφαρμογών Microsoft Office 365.
- Επίλυση προβλημάτων ή δρομολόγηση τους στους τεχνικούς πεδίου
- Δρομολόγηση προβλημάτων όποτε απαιτείται σε εξωτερικούς συνεργάτες, οι οποίοι αναλαμβάνουν την υποστήριξη σε 3ο επίπεδο
- Αποτύπωση της λύσης στη βάση δεδομένων
- Επαναδρομολόγηση του επιλυθέντος αιτήματος στο helpDesk
- Διαθεσιμότητα για εργασία σε βάρδιες
Απαραίτητα χαρακτηριστικά:
- Πολύ καλή γνώση εφαρμογών Microsoft Office 365
- Πτυχίο ΑΤΕΙ πληροφορικής ή ΑΤΕΙ Ηλεκτρονικών μηχανικών ή συναφών σχολών
- Αντίστοιχη προϋπηρεσία, τουλάχιστον τριών ετών
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες / εστίαση στις ανάγκες του χρήστη και άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα του
- Ικανότητα αναγνώρισης και αντιμετώπισης κρίσιμων θεμάτων
- Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
Επιθυμητά:
- Πιστοποίηση σε περιβάλλον Azure (Microsoft 365 Certified)
Ή
- Πιστοποίηση σε ITL3 μεθοδολογία
Παρέχονται:
- Αποδοχές ανάλογες του προφίλ
- Δημιουργικό περιβάλλον εργασίας, συνεχής ανάπτυξη και εξέλιξη
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]