Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
VODAFONE
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
14-01-19
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Πληροφορική
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Νομός Αττικής
Περιορισμός ευθύνης skywalker.gr

1st Level Tech Support / Εκπρόσωποι Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών

Θυγατρική εταιρία της Vodafone επιθυμεί να απασχολήσει

1st Level Tech Support / Εκπροσώπους Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών

O/Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται για λογαριασμό της Vodafone ή συνεργαζόμενης με αυτήν εταιρίας σε κάποια από τις εγκαταστάσεις της Vodafone στην Αθήνα και θα είναι υπεύθυνος/η για τη διαχείριση τεχνικών προβλημάτων των πελατών σταθερής τηλεφωνίας, IPTV, e-mail και internet και την ενημέρωση για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Τεχνικές γνώσεις σταθερής τηλεφωνίας και παραμετροποίησης εξοπλισμών internet
  • Εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ σε περιβάλλον Windows (MS Office)
  • Ικανότητα εργασίας σε κυλιόμενο καθεστώς βαρδιών
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία και στις διαπροσωπικές σχέσεις
  • Πολύ καλή χρήση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)

Επιθυμητά προσόντα:

  • Γνώση Oracle Siebel
  • Γνώση Axiros (Acs)
  • Εμπειρία σε πάροχο σταθερής τηλεφωνίας

E-mail: vodafonecareers.gr@vodafone.com

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2019 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework