Account Manager
Ο πελάτης μας, εταιρία εμπορία αναλωσίμων πληροφορικής στη Θεσσαλονίκη επιθυμεί να προσλάβει Account Manager.
Αντικείμενο εργασίας:
- Υπεύθυνος διαχείρισης, διατήρησης και ανάπτυξης υπάρχοντος πελατολογίου - εξεύρεση νέων πελατών.
- Πραγματοποίηση επισκέψεων σε πελάτες.
- Εφαρμογή εμπορικής πολιτικής της εταιρείας.
- Διαπραγμάτευση όρων συνεργασίας.
- Αποστολή προσφορών & διαχείριση παραγγελιών.
- Δειγματισμός & παρουσίαση προϊόντων.
- Υποστήριξη μετά την πώληση.
Απαιτούμενα προσόντα:
- Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία σε B2B πωλήσεις οργανωμένων εταιριών.
- Επαγγελματική εμφάνιση, συμπεριφορά.
- Οργάνωση και προγραμματισμός.
- Ικανότητες διαπραγμάτευσης.
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Office, CRM).
- Πολύ καλή γνώση αγγλικής γλώσσας.
Η εταιρία προσφέρει:
- Ανταγωνιστικές αποδοχές
- Εταιρικό Ι.Χ.
- Εταιρικό κινητό τηλέφωνο – φορητό Η/Υ
- Bonus επί των πωλήσεων
- Δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
- Συνεχή εκπαίδευση
Βιογραφικά σημειώματα στα οποία παρακαλείστε να αναφέρετε τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.
Hrstrategy Human Resources: εταιρία συμβούλων απασχόλησης, για τις ανάγκες των επιχειρήσεων σε επαγγελματίες και επιστήμονες όλων των ειδικοτήτων αιχμής. (www.hrstrategy.gr)
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]