Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
DUST & CREAM
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
21-07-21
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Πωλήσεις
Περιοχή εργασίας:
Νομός Θεσσαλονίκης

Area Sales Manager - Θεσσαλονίκη

Area Sales Manager

H CREAMTEAM S.A. είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρία με έδρα την Θεσσαλονίκη και ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο. Δραστηριοποιείται στον κλάδο των cosmetics και διαθέτει μία ευρεία γκάμα προϊόντων που απευθύνονται στον σύγχρονο καταναλωτή. Στρατηγικός στόχος της εταιρίας είναι η ανάπτυξη του δικτύου λιανικής πώλησης, ώστε να δίνει τη δυνατότητα σε όλο και περισσότερους καταναλωτές να έχουν πρόσβαση στα αγαπημένα τους προϊόντα DUST+CREAM. Τόσο τα προϊόντα της μάρκας, όσο και η επιχειρηματική της πρακτική έχουν βραβευθεί επανειλημμένα από αναγνωρισμένους οργανισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης της εταιρίας, αναζητείται ο/η κατάλληλος/η υποψήφιος/α για να καλύψει τη θέση του/της Area Sales Manager στη Βόρεια Ελλάδα με έδρα την Θεσσαλονίκη

Η θέση αναφέρεται στον/στην Retail Manager, με τον/την οποίο/α υπάρχει καθημερινή συνεργασία.

Ο ρόλος του/της Area Sales Manager:

  • Καθημερινή παρακολούθηση των στατιστικών στοιχείων πωλήσεων και αγορών του κάθε καταστήματος και σύγκρισή τους με τα αντίστοιχα του προηγούμενου έτους (sell in-sell out).
  • Παρακολούθηση της παραγωγικότητας (τεμαχιακή - αξιακή) σε κάθε κατάστημα ανά εργαζόμενη, με βάση τους εκάστοτε αριθμοδείκτες σε ισχύ.
  • Συνεχής ενημέρωση του/ης υπεύθυνου/ης ή ιδιοκτήτη καταστήματος (franchise) για την πορεία του sell in / sell out σε μηνιαίο και ετήσιο προοδευτικό επίπεδο. Όπου απαιτείται και είναι εφικτό, παρακολούθηση των παραπάνω στοιχείων ανά εργαζόμενο/η.
  • Τήρηση της εμπορικής πολιτικής, καθημερινός έλεγχος της πιστής εφαρμογής της, και έγκαιρη επισήμανση στην διεύθυνση πωλήσεων σε περιπτώσεις αποκλίσεων.
  • Τήρηση του ύψους αποθεμάτων καταστήματος με βάση την εμπορική πολιτική ανά προϊόν, με καθημερινό έλεγχο της ποιότητας και της ποσότητας ανά κωδικό.
  • Έγκαιρη τοποθέτηση νέων ειδών και σετ.
  • Επιμέλεια λίστας επιστροφής, διαχείριση των επιστροφών γενικότερα.
  • Παρακολούθηση αποστολής των testers, σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία, σε συνεργασία με το τμήμα marketing.
  • Παρακολούθηση του ανταγωνισμού, με συνεχή ενημέρωση για τα μερίδια αγοράς (συνολικά εταιρικά, ανά κατάστημα, ανά γεωγραφική περιοχή).
  • Συμμετοχή στην αναζήτηση αξιόλογου προσωπικού από την αγορά, με προσέλκυση από ανταγωνιστές, σε συνεργασία με το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού.
  • Συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής υποψηφίων για πρόσληψη, σε συνεργασία με το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού.
  • Ενημέρωση/έλεγχος/υποστήριξη στα καταστήματα ευθύνης για την τήρηση εργασιακών θεμάτων (φάκελοι προσωπικού καταστήματος, προγραμματισμός βαρδιών. εργασίας και ρεπό, προγραμματισμός ετήσιων αδειών), σε συνδυασμό με την κάλυψη αναγκών του κάθε καταστήματος σε προσωπικό.
  • Ενεργός συμμετοχή στον εντοπισμό και αξιοποίηση “ταλέντων” στο κατάστημα για περαιτέρω αξιοποίηση.
  • Τήρηση οδηγιών merchandising, προβολές, promotion σε συνεργασία με τα τμήματα marketing/διακόσμησης/εκπαίδευσης.
  • Επίβλεψη τοποθέτησης/συντήρησης/αντικατάστασης κατασκευών και παγίων, σε συνεργασία με τα τμήματα marketing και διακόσμησης.
  • Υποστήριξη των franchisees σε όλα τα παραπάνω σημεία.

Απαιτούμενα Προσόντα:

  • Σπουδές ΑΕΙ/ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων.
  • Σπουδές αισθητικής ή make-up θα θεωρηθούν επιπλέον προσόν.
  • Απαραίτητη εμπειρία σε ρόλο υπεύθυνου/ης καταστήματος λιανικής τουλάχιστον για 2 χρόνια. Επιθυμητή εμπειρία σε ρόλο επίβλεψης καταστημάτων λιανικής, κατά προτίμηση στον κλάδο ομορφιάς.
  • Καλή γνώση αγγλικών.
  • Σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων και merchandising.
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διοίκησης και παρακίνησης ομάδας πωλήσεων (καταμερισμός εργασιών έργου, επίβλεψη εκτέλεσης εργασιών, έλεγχοι διαδικασιών, ανάπτυξη και παρακίνηση στελεχών).
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ (MS OFFICE – ERP-CRM).
  • Άτομο εμπιστοσύνης και εχεμύθειας, με ικανότητα επίτευξης στόχων πωλήσεων και διοίκησης ομάδας.
  • Δυνατότητα απασχόλησης κάτω από συνθήκες πίεσης και ευέλικτα ωράρια.
  • Ευγένεια, αποτελεσματική επικοινωνία, συνεργασία.

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Ομαδικό πρόγραμμα πρόσθετης ιδιωτικής ασφάλειας υγείας και ζωής.
  • Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης σε μια συνεχώς αναπτυσσόμενη εταιρία.
  • Συμμετοχή στο πρόγραμμα bonus επίτευξης στόχων.
  • Έκπτωση στα προϊόντα της εταιρίας.

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2021 skywalker.gr