Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
INGROUP
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
18-07-19
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Νομός Αττικής

Back Office Manager Ασφαλιστικής Εταιρίας

Η INGROUP, ο αμιγώς ελληνικός όμιλος με 19 χρόνια παρουσία στον χώρο παροχής υπηρεσιών Human Resources, Outsourcing και Trade Marketing, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της:

Back Office Manager για Ασφαλιστική Εταιρία

Ο ρόλος:

Ο νέος συνεργάτης θα είναι υπεύθυνος για την αποτελεσματική οργάνωση και την ομαλή λειτουργία του γραφείου, τη διαχείριση της ομάδας, το reporting ενώ θα διατηρεί και ρόλο P.A. προς την διεύθυνση της εταιρίας.

Απαραίτητα προσόντα & δεξιότητες:

  • Πανεπιστημιακός τίτλος Διοίκησης Επιχειρήσεων/ Οικονομικών/ασφαλιστικού κλάδου κ.ά.
  • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση, με έμφαση στη διαχείριση ομάδας
  • Πρότερη εμπειρία σε ασφαλιστική εταιρία θα αξιολογηθεί πολύ θετικά
  • Απαραίτητα εξαιρετική γνώση αγγλικών γραπτά και προφορικά
  • Πολύ καλή γνώση/χρήση MS Office
  • Διαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ικανότητα διαχείρισης μεγάλου όγκου εργασίας και υψηλής πολυπλοκότητας
  • Εχεμύθεια, επαγγελματισμός και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα.

Παροχές εταιρίας:

Η εταιρία παρέχει ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών βάσει προσόντων, σταθερή συνεργασία, εκπαίδευση καθώς και προοπτικές εξέλιξης.

Οι ενδιαφερόμενοι που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν δυναμικά στις απαιτήσεις της θέσης
παρακαλούνται να στείλουν το βιογραφικό τους, μέσω e-mail:

  [Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2019 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework