H εταιρία Globe Williams International Facility Management, η οποία δραστηριοποιείται στον
τομέα της Διαχείρισης Κτιριακών Εγκαταστάσεων, επιθυμεί να προσλάβει έμπειρο/η
Administration Manager
που θα είναι υπεύθυνος/η λειτουργίας των εγκαταστάσεων που διαχειρίζεται η εταιρία.
Η θέση αναφέρεται στον Γενικό Διευθυντή και στον Operation Director με κύριες αρμοδιότητες:
- Διαχείριση κτιριακών εγκαταστάσεων πολυεθνικών πελατών στον τομέα της παροχής υπηρεσιών
- Οργάνωση και συντονισμός έργων, παρακολούθηση προϋπολογιστικού έργου
- Δημιουργία και παρακολούθηση σε μηνιαία βάση του προϋπολογισμού κάθε project
- Συνεχής έλεγχος των υπηρεσιών που παρέχονται σε συγκεκριμένες εγκαταστάσεις με περισσότερη έμφαση στην τήρηση περιοδικών και τακτικών εργασιών όπως ορίζονται στις συμβάσεις εργασίας
- Συνεχής επικοινωνία και τακτικές συναντήσεις με τους υπεύθυνους των εγκαταστάσεων για την εφαρμογή και λειτουργία ποιοτικών υπηρεσιών
- Εφαρμογή διαδικασιών που αφορούν τη λειτουργία της εταιρίας για την ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών
- Παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης προς τον πελάτη σε θέματα υπηρεσιών σε συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρίας
- Πλήρης ενημέρωση προς τη Διοίκηση για την πρόοδο των έργων που διαχειρίζεται (reporting)
- Συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού σε θέματα επιλογής-πρόσληψης εργαζομένων, συμμετοχή στην εκπαίδευση του προσωπικού της εταιρίας σε θέματα ασφαλείας και διαδικασιών
- Μηνιαίες αναφορές προς τη Διοίκηση και τον πελάτη για την πρόοδο των έργων
- Διαπραγματευτική ικανότητα με πελάτες και προμηθευτές
- Συλλογή και ανάλυση στοιχείων ανταγωνισμού
- Δυνατότητα παρουσίας και προώθησης των υπηρεσιών σε νέους και εν δυνάμει πελάτες
Προφίλ υποψηφίου:
- Πτυχίο BSc/BA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σε σχετικό τομέα, ΜSc/MA αποτελεί πλεονέκτημα.
- Πολύ καλή γνώση αγγλικής γλώσσας – η 2η ξένη γλώσσα θα ληφθεί σοβαρά υπόψη.
- Εξαιρετικές ηγετικές και οργανωτικές δεξιότητες
- Εξαιρετικές δεξιότητες στην επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις
- Άριστη γνώση MS Office, βάσεων δεδομένων και πληροφοριακών συστημάτων
- Γνώση στον τομέα του Facility Management ή του Property Management θα θεωρηθεί προσόν.
Παροχές:
- Ελκυστικό πακέτο αποδοχών
- Συνεχής εκπαίδευση στον τομέα Facility Management
- Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας με δυνατότητα εξέλιξης σε έναν πολυεθνικό όμιλο
- Laptop και κινητό τηλέφωνο
[To send your CV please click here]