Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
ΦΟΒΕΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Α.Ε.
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
12-08-22
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Αθηναίων

CRM Inbound Agent & Back Office Administrator

H Φοβερά Προστασία Α.Ε., εταιρία παροχής λογιστικών, φοροτεχνικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, αναζητά για λογαριασμό πελάτη και συγκεκριμένα της ΠΑΠΠΑΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ Α.Ε., που δραστηριοποιείται στον τομέα των μεταφορών εντός κτιρίων με έδρα στην Αθήνα (Καματερό)

CRM Inbound Agent & Back Office Administrator

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και e-mail πελατών
  • Ενημέρωση πελατών σχετικά με τα προϊόντα της εταιρίας - προώθηση
  • Καταγραφή παραπόνων πελατών και προώθηση στο αντίστοιχο τμήμα για διαχείριση
  • Προώθηση κλήσεων σε εσωτερικά τμήματα
  • Καταγραφή των αιτημάτων των πελατών βάσει των διαδικασιών της εταιρίας
  • Ενημέρωση Υπεύθυνου τμήματος για αιτήματα πελατών - αναγνώριση τάσης αγοράς
  • Γραμματειακή υποστήριξη, διεκπεραίωση αναγκών back office

Προφίλ:

  • Απόφοιτος ΑΕΙ / ΤΕΙ / ΙΕΚ
  • 2-3 χρόνια προϋπηρεσίας σε τηλεφωνικό κέντρο και στη διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων
  • Εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ σε περιβάλλον MS Office
  • Γνώση ERP
  • Άριστες οργανωτικές ικανότητες
  • Ικανότητα διαχείρισης προβλημάτων και εργασίας υπό συγκρουόμενες πιέσεις
  • Επικοινωνιακός χαρακτήρας με έμφαση στην άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών και προτεραιοτήτων χωρίς απώλεια ποιότητας

Η εταιρία προσφέρει:

  • Σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Πακέτο αποδοχών βάσει προσόντων
  • Προοπτικές εξέλιξης

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2022 skywalker.gr