Περιγραφή θέσης
Ο/Η κάτοχος της θέσης, θα είναι υπεύθυνος/η για την αποτελεσματική και αποδοτική διαχείριση της ομάδας του.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- καθοδηγεί, παρακινεί και φροντίζει για τη διαρκή ενημέρωση των μελών της ομάδας του διασφαλίζοντας την αποτελεσματική εφαρμογή των διαδικασιών του Τμήματος
- διαχειρίζεται τον καταμερισμό των εργασιών ανάμεσα στα μέλη της ομάδας ευθύνης του, επιβλέπει την αποτελεσματική διεκπεραίωσή τους και υποστηρίζει όπου χρειάζεται τα μέλη της ομάδας του/της στη διαχείριση δύσκολων περιπτώσεων σε αιτήματα /παράπονα των πελατών
- φροντίζει για την ορθή καταγραφή στο σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και μεριμνά για τον αποτελεσματικό χειρισμό των ενεργειών προκειμένου για την έγκαιρη διευθέτηση των αιτημάτων
- προτείνει καινούριες ιδέες & βελτιστοποιήσεις διαδικασιών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
Απαιτήσεις της θέσης:
- Επιθυμητό πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
- 1-2 χρόνια προϋπηρεσίας σε αντίστοιχο ρόλο
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Πολύ καλή γνώση Η/Υ (MS Office, CRM)
- Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας με άλλα τμήματα της εταιρείας
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]