Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
ΗΡΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε.
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
21-01-22
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Πωλήσεις
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Αθηναίων

Call Center Team Leader

Περιγραφή θέσης

Ο/Η κάτοχος της θέσης, θα είναι υπεύθυνος/η για την αποτελεσματική και αποδοτική διαχείριση της ομάδας του.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • καθοδηγεί, παρακινεί και φροντίζει για τη διαρκή ενημέρωση των μελών της ομάδας του διασφαλίζοντας την αποτελεσματική εφαρμογή των διαδικασιών του Τμήματος
  • διαχειρίζεται τον καταμερισμό των εργασιών ανάμεσα στα μέλη της ομάδας ευθύνης του, επιβλέπει την αποτελεσματική διεκπεραίωσή τους και υποστηρίζει όπου χρειάζεται τα μέλη της ομάδας του/της στη διαχείριση δύσκολων περιπτώσεων σε αιτήματα /παράπονα των πελατών
  • φροντίζει για την ορθή καταγραφή στο σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και μεριμνά για τον αποτελεσματικό χειρισμό των ενεργειών προκειμένου για την έγκαιρη διευθέτηση των αιτημάτων
  • προτείνει καινούριες ιδέες & βελτιστοποιήσεις διαδικασιών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη

Απαιτήσεις της θέσης:

  • Επιθυμητό πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • 1-2 χρόνια προϋπηρεσίας σε αντίστοιχο ρόλο
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ (MS Office, CRM)
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας με άλλα τμήματα της εταιρείας

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2022 skywalker.gr