Customer Care Agent (On-site)
Αρμοδιότητες
- Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email και chat
- Παροχή σωστών πληροφοριών και εξατομικευμένων προτάσεων στους πελάτες σχετικά με τα προϊόντα της εταιρίας
- Καταχώριση παραγγελιών και συνδυαστικές πωλήσεις (cross & up-selling)
- Επικοινωνία με αποθήκη, συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών κ.ά.
Ικανότητες
- Ανάλογη εργασιακή εμπειρία +2 ετών σε τηλεφωνικό κέντρο, ιδανικά σε θέση πωλήσεων (συμπεριλαμβάνονται πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα)
- Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία
- Ευχέρεια στον προφορικό και γραπτό λόγο
- Άριστη χρήση Η/Υ
- Πελατοκεντρική αντίληψη
- Πνεύμα ομαδικότητας
- Πάθος για τη μόδα
Παροχές
- Εξαιρετικές συνθήκες εργασίας
- Ομαδικό και αξιοκρατικό περιβάλλον
- Δυναμικό σχήμα bonus βάσει επίτευξης στόχων
- Διαρκής εκπαίδευση
- Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης
Αν σας ενδιαφέρει η συνεργασία με εμάς και θεωρείτε ότι έχετε τα απαραίτητα προσόντα, με μεγάλη χαρά θα δεχτούμε την αίτησή σας.
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]