...
...

Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
Hertz Autohellas
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
17-04-19
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
CSR 2019 – Total Greece
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Ανατολικής Αττικής,
Δήμος Ακτίου-Βόνιτσας,
Δήμος Θήρας,
Δήμος Κερκυραίων,
Δήμος Μυκόνου,
Δήμος Νάξου & Μικρών Κυκλάδων,
Δήμος Πάρου,
Δήμος Ρόδου,
Κεντρικός Τομέας Αθηνών

Customer Service Representatives

Basic information:

Η Hertz, η μεγαλύτερη εταιρία στον χώρο της ενοικίασης αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο, δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά για πάνω από 50 χρόνια μέσω του ομίλου Autohellas, που διατηρεί τα δικαιώματα αντιπροσώπευσής της στην Ελλάδα. Με παρουσία σε όλα τα αεροδρόμια και τις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας, κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία βραχυχρόνιας μίσθωσης (rent-a-car) στην Ελλάδα.

Αναζητούμε

Customer Service Representatives

Κωδικός: CSR 2019 – Total Greece

για να ενταχθούν στο δυναμικό μας!

Ο υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών αποτελεί βασικό μέλος της ομάδας πωλήσεων και είναι ο πρεσβευτής του εμπορικού σήματος, παρέχοντας την ταχύτερη, ευκολότερη και πιο αξιόλογη εμπειρία στους πελάτες μας. Ο εκάστοτε υπάλληλος είναι μέλος της ομάδας η οποία παρέχει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών παγκόσμιας κλάσης και μπορεί να προσφέρει επαγγελματικά και αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Hertz για την κάλυψη των ταξιδιωτικών αναγκών τους.

Η θέση αφορά τους σταθμούς μας σε αεροδρόμιο • κέντρο Αθήνας • Νάξο • Πάρο • Μύκονο • Σαντορίνη • Κέρκυρα • Άκτιο και Ρόδο.

Job description:

Ως εκπρόσωπος πωλήσεων θα είστε υπεύθυνοι για μια μεγάλη ποικιλία από υποχρεώσεις, όπως:

  • Καλωσορίζετε κάθε πελάτη με χαμόγελο και σεβασμό.
  • Διερευνάτε με ενδιαφέρον τις ανάγκες του πελάτη μας ώστε να του προσφέρετε την καλύτερη πρόταση όσον αφορά τον τύπο αυτοκινήτου και μίγμα υπηρεσιών.
  • Εξακριβώνετε και επεξεργάζεστε με ταχύτητα τις κρατήσεις πελατών, με ακρίβεια και λεπτομέρεια, σύμφωνα με τις πολιτικές και τις διαδικασίες της Hertz.
  • Διασφαλίζετε ότι ο πελάτης θα παραλάβει ένα άψογο μηχανικά και εμφανισιακά αυτοκίνητο.
  • Διαχειρίζεστε την παράδοση και την επιστροφή των αυτοκινήτων.
  • Επιλύετε ζητήματα και διαχειρίζεστε αντιρρήσεις των πελατών.
  • Αναλάβετε ενεργό ρόλο στην ομάδα Operations Hertz με στόχο την παροχή χρήσιμων και ποιοτικών υπηρεσιών και πωλήσεων, ενισχύοντας έτσι την εμπειρία του πελάτη.

Basic requirements:

  • Πτυχίο πανεπιστημίου (AEI / TEI)
  • Άριστη γνώση αγγλικών / η πρόσθετη ξένη γλώσσα θα θεωρηθεί προσόν
  • Δεξιότητες στον τομέα των πωλήσεων και στις διαπροσωπικές σχέσεις
  • Άδεια οδήγησης Β' κατηγορίας
  • Ικανότητα εργασίας με ευέλικτα ωράρια, συμπεριλαμβανομένων των Σαββατοκύριακων και των αργιών
  • Εξυπηρέτηση πελατών με ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια

Good to have:

  • Η εμπειρία σε παρόμοια θέση (όχι απαραίτητα στον κλάδο) τουλάχιστον 1 έτους θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2019 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework