Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
iRepair
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
20-09-19
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Μάρκετινγκ - Δημόσιες Σχέσεις
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Γλυφάδας

E-commerce Customer Experience Operator - Γλυφάδα

E-commerce Customer Experience Operator

Με σκοπό να βελτιώσουμε την εμπειρία ψηφιακών αγορών των πελατών μας, αναζητούμε ένα ενθουσιώδες και με όρεξη άτομο να ενταχθεί στην ομάδα μας! Η θέση του E-commerce Customer Experience Operator είναι υπεύθυνη για όλες τις δραστηριότητες του e-shop της iRepair με στενή καθοδήγηση από τον Digital & Marketing Manager.

Ακολούθησε το link εάν θέλεις να μάθεις περισσότερα για την iRepair: https://irepair.gr

Απαιτούμενες γνώσεις, δεξιότητες και προσόντα:

  • Πτυχίο πανεπιστημίου σε σχετικό τομέα ή ισοδύναμο συνδυασμό εκπαίδευσης και εμπειρίας
  • 1+ χρόνια εμπειρίας σε παρόμοιο ρόλο
  • Εμπειρία ή/και πλήρης κατανόηση των εννοιών και πρακτικών CMS
  • Άριστη γνώση Microsoft Office
  • Κατανόηση των πρακτικών εξυπηρέτησης πελατών και των βασικών εννοιών μάρκετινγκ και πωλήσεων
  • Δυνατότητα γρήγορης εκμάθησης των εταιρικών εσωτερικών και εξωτερικών διαδικασιών και συστημάτων
  • Διαχείριση χρόνου και οργανωτικές δεξιότητες
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια και προσανατολισμός στo αποτέλεσμα
  • Άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (προφορικά και γραπτά)
  • Η κατανόηση ή/και η βασική εμπειρία δημιουργίας website και προγραμματισμού θα θεωρηθούν πλεονέκτημα

Βασικές αρμοδιότητες της θέσης:

  • Καθημερινή διαχείριση της λειτουργίας του e-shop
  • Προγραμματισμός περιεχομένου, δημιουργία και ενημέρωση σε περιγραφές των προϊόντων, εικόνων, τιμών και οποιουδήποτε άλλου ενημερωτικού υλικού
  • Συνεργασία με την ομάδα μάρκετινγκ για την αποτελεσματικότητα της digital marketing στρατηγικής
  • Συνεργασία με την τεχνική εξωτερική ομάδα για την επίλυση τυχόν προβλημάτων και την δημιουργία νέου περιεχομένου
  • Άμεση και επαγγελματική διαχείριση των ερωτημάτων των πελατών σχετικά με τα προϊόντα
  • Εξασφάλιση μιας ασφαλούς ροής όλων των διαδικασιών πληρωμής και επιστροφής χρημάτων μέσω του e-shop
  • Ικανότητα προτάσεων για βελτιώσεις σε υπάρχοντα προϊόντα, βάσει σχολίων πελατών και ανάλυσης ανταγωνισμού
  • Συμμετοχή στην ανάπτυξη της online στρατηγικής

Η εταιρία προσφέρει:

  • Σταθερό μισθό αναλόγως προσόντων
  • Υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας και συνεχιζόμενη εκπαίδευση
  • Ευκαιρίες ανάπτυξης καριέρας

Εάν θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας, παρακαλούμε στείλε μας το βιογραφικό σου στο link:

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Όλες οι αιτήσεις θα θεωρούνται εμπιστευτικές. Μετά την αξιολόγηση των αιτήσεων, θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις για να κανονίσουμε μια συνέντευξη στα γραφεία μας.

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2019 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework