Σχεδιάζετε την επόμενη επαγγελματική σας κίνηση;
Αναζητάτε την ευκαιρία να εκπαιδευτείτε,να αποκτήσετε πολύτιμη γνώση τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο πάνω σε θέματα Εξυπηρέτησης πελατών, Πωλήσεων καιOperations;
Επιθυμείτε διαρκείς ευκαιρίες εξέλιξης;
Εάν η απάντηση είναι καταφατική, τότε ο ρόλος του Customer Service Representative στα καταστήματα της Kinsen-Europcar είναι για εσάς. Και να θυμάστε, δεν θα περιοριστούμε μόνο σε αυτόντον ρόλο.Μέσα στις δυναμικές ομάδες τηςKinsen/Europcarκαι τηςKinsen/Goldcarτο ταλέντο πάντα αναγνωρίζεται!
Η Kinsen είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες της Ευρώπης.Eξυπηρετεί δεκάδες χιλιάδες πελάτες ετησίως, σε περισσότερα από 32 καταστήματα στην Ελλάδα, παρέχοντάς τους χιλιάδες ολοκαίνουργια αυτοκίνητα όλων των τύπων καθημερινά.
Ήδη, από το πρώτο έτος λειτουργίας της, η Kinsen-Europcar έχει αναβαθμίσει δεκάδες της εργαζόμενους.Με τη διαρκή βοήθεια και καθοδήγησή μας, θα κατανοήσετε πλήρως την αξία της προσωπικής σας συμμετοχής στη διαχείριση μιας επιτυχημένης επιχείρησης στην περιοχή σας.
Μιλώντας για ανάπτυξη, επιφυλάσσουμε πολλά για εσάς.Υπάρχει εκπαίδευση, καθοδήγηση και ευκαιρίες, το τρίπτυχο της επιτυχίας!
Καθήκοντα και ευθύνες ρόλου:
Οι ιδανικοί υποψήφιοι θα πρέπει να πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Η εργασία στα καταστήματά μας είναι πενθήμερη/8ωρη σε βάρδιες, μέσα σε ένα περιβάλλον υψηλής αισθητικής.Οι αποδοχές μας είναι πολύ ανταγωνιστικές, όπως και οι επιπλέον παροχές μας.
Η ομάδα Ανθρώπινου Δυναμικού της Europcar-Kinsen είναι άμεσα διαθέσιμη να συνομιλήσει μαζί σας σχετικά με τις ανοιχτές θέσειςεργασίας,να προγραμματίσει συνεντεύξεις,αλλά και για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία.
Όλες οι αιτήσεις παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές.