Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
MILOS BREEZE
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
25-01-23
Τύπος απασχόλησης:
Εποχιακή Εργασία
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Υπηρεσίες Εστίασης
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Μήλου

F&B Manager - Μήλος

F&B Manager

Το 4* ξενοδοχείο Milos Breeze Boutique Hotel αναζητά F&B Manager για την επερχόμενη τουριστική σεζόν.

Αρμοδιότητες

  • Διαχειρίζεται όλες τις λειτουργίες του F&B τμήματος και διασφαλίζει πως διεκπεραιώνονται βάσει του προϋπολογισμού που αφορά τα τρόφιμα, τα ποτά
  • Προσελκύει, προσλαμβάνει και αξιολογεί το προσωπικό του τμήματος
  • Συντάσσει το εβδομαδιαίο πρόγραμμα του προσωπικού
  • Θέτει στόχους, διαδικασίες και πολιτικές του τμήματος
  • Παρακινεί το προσωπικό με σκοπό τη μεγιστοποίηση των εσόδων
  • Έχει υπό την ευθύνη του όλες τις αποθήκες του τμήματος και εξασφαλίζει την επάρκεια των προμηθειών σύμφωνα με τις ανάγκες του τμήματος και της πληρότητας του ξενοδοχείου
  • Επιλέγει ή συμμετέχει στην επιλογή των προμηθευτών και παρακολουθεί τη δρομολόγηση των παραγγελιών
  • Συμμετέχει στην απογραφή των προμηθειών και φέρει την ευθύνη των αποτελεσμάτων
  • Συμμετέχει στη δημιουργία μενού, στην κοστολόγηση και στην τιμολόγησή του
  • Διασφαλίζει πως πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις που ορίζουν τα πρότυπα για την ορθή διαχείριση τροφίμων (HACCP) και οι γενικοί κανονισμοί υγιεινής και ασφάλειας
  • Επιβλέπει την τάξη και την καθαριότητα σε όλο το τμήμα
  • Ενημερώνεται και παρακολουθεί τη διευθέτηση θεμάτων που άπτονται της συντήρησης του τμήματος
  • Συνεργάζεται με το Front Office τμήμα και ενημερώνεται σχετικά με την προσέλευση πελατών
  • Διαχειρίζεται αιτήματα των πελατών, εντοπίζει τις ανάγκες τους και διασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή εξυπηρέτησή τους
  • Αξιολογεί τα ποσοστά της ικανοποίησης πελατών και θέτει διαδικασίες συνεχούς βελτίωσης
  • Συντάσσει report που αφορούν την απόδοση και τις πωλήσεις

Απαραίτητα προσόντα

  • Πτυχίο τουριστικών επαγγελμάτων, Hospitality Management ή συναφούς κατεύθυνσης
  • Απαραίτητη πολυετής εμπειρία σε διοικητικές θέσεις σε επισιτιστικά τμήματα ξενοδοχείων
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Καλή γνώση 2ης ξένης γλώσσας
  • Γνώση χρήσης Η/Υ, λογισμικών διαχείρισης εστιατορίων, POS
  • Άριστη γνώση και εφαρμογή των προτύπων διαχείρισης τροφίμων
  • Ικανότητα παρακολούθησης και επίτευξης οικονομικών στόχων
  • Ανεπτυγμένες ηγετικές ικανότητες και οργανωτικές δεξιότητες
  • Ικανότητα εντοπισμού και επίλυσης προβλημάτων
  • Προσανατολισμός στην παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2023 skywalker.gr