Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
HIGH BEACH RESORT
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
24-11-21
Τύπος απασχόλησης:
Εποχιακή
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Στελέχη Ξενοδοχειακών Μονάδων
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Ηρακλείου

Front Office Manager - Μάλια Ν. Ηρακλείου Κρήτης

Front Office Manager - Μάλια Ν. Ηρακλείου Κρήτης

Το High Beach Resort ξενοδοχειακό συγκρότημα κατηγορίας 4+* στα Μάλια Ν. Ηρακλείου Κρήτης, αναζητεί επαγγελματίες για την κάλυψη των παραπάνω θέσεων για την σεζόν 2022.

Bασικές αρμοδιότητες:

Είναι υπεύθυνος/η για την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος, τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, το συντονισμό, την οργάνωση και τον έλεγχο της τήρησης των διαδικασιών.

Συντονίζει και ελέγχει:

  • Την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών κατά τη διάρκεια της διαδικασίας check in & check out
  • Την εκτύπωση arrival list και αναγκαίων reports από το PMS
  • Την διαδικασία είσπραξης φόρου διαμονής και έκδοσης παραστατικού
  • Τη συγκέντρωση καιτην ιεράρχησητων αιτημάτωνallocation και την ενημέρωση του τμήματος Housekeeping
  • Τη διερεύνηση της ικανοποίησης των πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την παρότρυνση για αποτύπωση των θετικών σχολίων στα social media
  • Την προετοιμασία Μemos και forecast
  • Τις ενέργειες για τον εναρμονισμότου ξενοδοχείου με τις απαιτήσεις των υγειονομικών πρωτοκόλλων
  • Την ορθή παροχή πληροφοριών σε πελάτες
  • Αλλαγές δωματίων
  • Late check out
  • Το ορθό κλείσιμο ημέρας / κλείσιμο ταμείου

Επιπλέον:

  • Εκτελεί ενέργειες αναβάθμισης και Upselling δωματίων
  • Συγκεντρώνει τα παράπονα πελατών και ενημερώνει τα εμπλεκόμενα τμήματα και τον διευθυντή
  • Συμπληρώνει αναφορές ζημιών/ατυχημάτων προς ασφαλιστικές
  • Διαχειρίζεται τα αποθέματα και τις παραγγελίες του τμήματος μέσω ERP
  • Εκτελεί την κατάνομή των δωματίων και την καταχώρηση τους στον PMS.
  • Ελέγχει την ορθή έκδοση και αποστολή των ΤΠΥ (μέσω email)
  • Συμμετέχει στο inspection του ξενοδοχείου για Tour operators, Travel agents, Walk in guests
  • Σχεδιάζει το πλάνο εργασιών του τμήματος (βάρδιες, ρεπό κλπ), επιβλέπει την τήρησή του και επιμερίζει ανάλογα τις εργασίες
  • Εκπαιδεύει, ενημερώνει, αξιολογεί και καθοδηγεί το προσωπικό του τμήματος
  • Συνεργάζεται και ανταλλάσει πληροφόρηση με τα υπόλοιπα τμήματα του Ξενοδοχείου

Τυπικά προσόντα:

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

  • Εμπειρία 4 έτη min σε αντίστοιχο τμήμα – 2 έτη min σε θέση ευθύνης
  • Τουριστική εκπαίδευση
  • Ξένες γλώσσες: Αγγλικά: Άριστη γνώση προφορικών & Πολύ καλή γνώση γραπτών

2η Ξένη γλώσσα: Πολύ καλή γνώση γραπτών & καλή γνώση προφορικών (γερμανικά, γαλλικά,)

Η/Υ: Άριστη γνώση MS Office, Άριστη γνώση Alexandros.

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2021 skywalker.gr