Η Εταιρία μας, αναζητά για λογαριασμό πελάτη μας
HR Assistant
για εργασία πλήρους απασχόλησης.
Αρμοδιότητες
- Να υποστηρίζει τις καθημερινές λειτουργίες και καθήκοντα του τμήματος HR
- Να διαχειρίζεται και να ενημερώνει τα αρχεία και τις βάσεις δεδομένων του προσωπικού (προσλήψεις, αποχωρήσεις, μεταβολές, μετακινήσεις, συμβάσεις, άδειες, ασθένειες κ.λπ.)
- Να προετοιμάζει τους φακέλους και τα έγγραφα των νεοπροσληφθέντων
- Να ενημερώνει τους νέους υπαλλήλους για την εταιρεία, την κουλτούρα, τον προσανατολισμό της
Απαραίτητα προσόντα
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικών.
- Απαραίτητη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση τουλάχιστον 2 ετών
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες
- Οργανωτικές ικανότητες και ομαδικό πνεύμα εργασίας
Παροχές
- Αποδοχές αναλόγων προσόντων
- Extra παροχές σύμφωνα με το πρόγραμμα παροχών της εταιρίας
- Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης
- Δυναμικό και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]