Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
MAYOR HOSPITALITY MANAGEMENT
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
08-10-21
Τύπος απασχόλησης:
Εποχιακή
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Στελέχη Ξενοδοχειακών Μονάδων
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Κερκυραίων

Hotel Operation Manager

H εταιρία διαχείρισης ξενοδοχείων Mayor Hospitality Management επιθυμεί να προσλάβει για τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται επαγγελματίες για τη σεζόν 2021 στην παρακάτω ειδικότητα

Hotel Operation Manager

Τομέας ευθύνης του η διοίκηση και η διαχείριση της ξενοδοχειακής μονάδας με κύριες αρμοδιότητες:

  • Έλεγχος της λειτουργίας των επισιτιστικών τμημάτων
  • Έλεγχος της λειτουργίας του τμήματος ορόφων και δωματίων
  • Επίτευξη ποιοτικών και οικονομικών στόχων με σκοπό την αύξηση του τζίρου

Κύρια καθήκοντα και αρμοδιότητες:

  • H ανάπτυξη, η παρακολούθηση και ο έλεγχος της σωστής λειτουργίας των τμημάτων.
  • Η διαχείριση των επιχειρησιακών λειτουργιών, εξασφαλίζοντας την τήρηση των διαδικασιών, νομικών, υγειονομικών και περιβαλλοντικών απαιτήσεων και εξασφαλίζοντας υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πελατών.
  • Η διαχείριση του λειτουργικού κόστους στο πλαίσιο των συμφωνηθέντων εγκεκριμένων προϋπολογισμών της διοίκησης.
  • Η λήψη πρωτοβουλιών και η ανάπτυξη στρατηγικών διαδικασιών (παραγωγική διαδικασία, έλεγχος κοστολόγησης, ασφάλεια και υγιεινή, προμήθειες, συντήρηση).
  • Η αξιολόγηση και ο καταμερισμός αρμοδιοτήτων στους υφισταμένους του σύμφωνα με τις ικανότητες και τις δεξιότητές τους.

Απαιτούμενα προσόντα / δεξιότητες:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχεία 4* ή 5* Ελλάδας ή εξωτερικού.
  • Αρίστη γνώση της αγγλικής γλώσσας και τουλάχιστον μίας δεύτερης ξένης γλώσσας.
  • Επαγγελματική εμφάνιση.
  • Ομαδικότητα, προσαρμοστικότητα, οργάνωση.
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία και στις διαπροσωπικές σχέσεις, θετικός χαρακτήρας με θέληση για προσφορά, γνώση και σωστή καθοδήγηση της ομάδας.
  • Εμπειρία στην προετοιμασία ανοίγματος ξενοδοχείου, εκπαίδευση προσωπικού και τήρηση πρωτοκόλλων λειτουργίας της διοίκησης.
  • Εμπειρία στην εφαρμογή πολιτικών και διαδικασιών υγιεινής και ασφάλειας (πιστοποίηση ISO θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν).
  • Άριστη γνώση της πλατφόρμας Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), καθώς και πολύ καλή γνώση ξενοδοχειακών προγραμμάτων.

Στο πλαίσιο της παραπάνω θέσης η εταιρία μας προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως των προσόντων του υποψηφίου.
  • Διαμονή.
  • Διατροφή.
  • Μόνιμη απασχόληση.
  • Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας.

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2021 skywalker.gr