Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
primalRES
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
13-06-22
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Ταξιδιωτικές Υπηρεσίες
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Αθηναίων

Hotelizer Customer Success Agent

Το ξενοδοχειακό πρόγραμμα Hotelizer αποτελεί ένα κορυφαίο Cloud PMS (Property Management System - Σύστημα Διαχείρισης Καταλυμάτων) το οποίο χρησιμοποιούν πάνω από 500 ξενοδοχεία & καταλύματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η ομάδα μας μεγαλώνει και ψάχνουμε έναν Customer Support Agent με έδρα την Αθήνα για πλήρη απασχόληση σε 12μηνη βάση.

Περιγραφή Θέσης Εργασίας:

  • Διαχείριση εισερχομένων αιτημάτων support & τηλεφωνικών κλήσεων
  • Άμεση εξυπηρέτηση και εύρεση κατάλληλων λύσεων
  • Ενημέρωση πελατών για την πορεία/εξέλιξη των αιτημάτων τους
  • Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα

Απαραίτητα προσόντα:

  • Εργασιακή εμπειρία 1 -3 ετών σε θέση front office ξενοδοχείου / τουριστικού καταλύματος
  • Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
  • Καλή γνώση στον χειρισμό της Αγγλικής γλώσσας
  • Άριστη γνώση στη χρήση Η/Υ & εμπειρία στη χρήση PMS συστημάτων
  • Άριστες δεξιότητες και άνεση στην επικοινωνία, προφορική, γραπτή & ηλεκτρονική.
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
  • Ικανότητα στην οργάνωση

H εταιρεία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων
  • Φιλικό, ασφαλές και οργανωμένο εργασιακό περιβάλλον
  • Ευκαιρίες εξέλιξης & ανάπτυξης  σε έναν καινοτόμο και ταχύτατα αναπτυσσόμενο οργανισμό

Βιογραφικά που δεν πληρούν τα απαραίτητα προσόντα δεν θα απαντώνται.

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2022 skywalker.gr