Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
IN GLOBE LTD
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
24-05-19
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Στελέχη Ξενοδοχειακών Μονάδων
Περιοχή εργασίας:
Πάφος

Housekeeper - Πάφος

...

Inglobe για λογαριασμό ξενοδοχείου 5 αστέρων στην Πάφο της Κύπρου
ζητά υποψήφιες για την κάλυψη της θέσης:

Housekeeper

Σκοπός:

Αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη για την καθαριότητα και τη συντήρηση των δωματίων, των κοινόχρηστων χώρων και του ξενοδοχείου γενικά σύμφωνα με τα πρότυπα υγιεινής που καθορίζονται από το ξενοδοχείο. Είναι σε επιφυλακή για θέματα ασφάλειας πελατών και της ιδιοκτησίας του ξενοδοχείου.

Περίοδος εργασίας: Όλο το έτος
Τύπος απασχόλησης: Πλήρης (8ωρο ημερησίως, 6 ημέρες την εβδομάδα)

Καθήκοντα:

  • Είναι η γενικός/ή υπεύθυνη του τμήματος. Φέρει την απόλυτη ευθύνη για την εμφάνιση, την καθαριότητα και την ετοιμασία όλου του χώρου ευθύνης ώστε να είναι έτοιμο να υποδεχθεί πελάτες.
  • Συνεργάζεται με τον γενικό διευθυντή και κάνει τις προτάσεις προϋπολογισμού του τμήματός του σε σχέση με τον εξοπλισμό και τη στελέχωση του τμήματος.
  • Είναι υπεύθυνος/η για το προσωπικό που εργάζεται στο τμήμα. Επιλύει προβλήματα που μπορεί να προκύψουν μεταξύ του προσωπικού. Είναι δίκαιος/η και δεν κάνει διακρίσεις.
  • Διατηρεί τα υψηλότερα επίπεδα ατομικής υγιεινής, καθαριότητας και εμφάνισης. Τηρεί τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας. Είναι ηγέτης και υπόδειγμα επαγγελματία.
  • Για την απουσία του/της ορίζει αντικαταστάτη και εξασφαλίζει ότι όλα θα λειτουργούν ομαλά (ασφάλεια χώρου, τηλέφωνα, τεχνικά κ.λπ.).
  • Εκδίδει εβδομαδιαίο πρόγραμμα εργασίας για όλο το προσωπικό του τμήματος. Προγραμματίζει και εποπτεύει το πλάνο ετήσιων αδειών και αργιών του προσωπικού.
  • Εκπαιδεύει το προσωπικό και έχει τη γενική ευθύνη έτσι ώστε όλοι οι υπάλληλοι του τμήματος να μπορούν να ανταποκρίνονται στη διεκπεραίωση όλων των εργασιών σύμφωνα με τα πρότυπα.
  • Συμμετέχει στην εβδομαδιαία συνεδρίαση της διεύθυνσης, συμβάλλοντας και με εισηγήσεις και προτάσεις στην ομαλή λειτουργία του ξενοδοχείου και στην αναβάθμιση των εγκαταστάσεών του.
  • Έχει σαφή κατανόηση των διαδικασιών ασφάλειας του ξενοδοχείου. Αναφέρει παράπονα και καταγγελίες στον διευθυντή.
  • Ετοιμάζει τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο έκθεση αξιολόγησης απόδοσης για το προσωπικό του, όπως και όταν ζητηθεί από τη διεύθυνση. Προγραμματίζει και εποπτεύει το πλάνο ετήσιων αδειών και αργιών του προσωπικού.
  • Διασφαλίζει ότι όλοι προσέρχονται στην εργασία εγκαίρως, είναι καθαροί, έξυπνα ντυμένοι και ότι φορούν συνεχώς το σήμα με το όνομά τους.
  • Διασφαλίζει μέσω εποπτείας και ελέγχου ότι τα επίπεδα καθαριότητας και συντήρησης έχουν επιτευχθεί εντός του ξενοδοχείου.
  • Διανέμει τον φόρτο εργασίας δίκαια μεταξύ του προσωπικού. Εποπτεύει τις αναθέσεις εργασίας σε καθαριστές / καθαρίστριες και καμαριέρες προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη κάλυψη.
  • Ενημερώνει όταν πρέπει για όλες τις περιγραφές θέσεων εργασίας για το προσωπικό όλων των ειδικοτήτων του τμήματος και εξασφαλίζει ότι ακολουθούνται.
  • Διατηρεί ημερολόγιο καταγραφής ασυνήθιστων περιστατικών, σχόλια πελατών ή γεγονότα και καταγγελίες. Το ημερολόγιο θα ελέγχεται περιοδικά από τον διευθυντή του ξενοδοχείου για μέτρα που πρέπει να ληφθούν αν απαιτείται.
  • Να καταγράφει τις αιτήσεις για προμήθειες λειτουργίας και να εξασφαλίζει την επάρκειά τους.
  • Να διασφαλίζει την ορθή παραγγελία σε λουλούδια. Να διασφαλίζει την ετοιμασία των διακοσμητικών λουλουδιών και άλλων.
  • Να ακολουθεί όλα όσα γράφονται στις αναφορές πελατών. Να χειρίζεται παράπονα πελατών και, αν αδυνατεί, τα μεταφέρει στη διεύθυνση.
  • Να διασφαλίζει ότι εφαρμόζεται η διαδικασία απωλεσθέντων αντικειμένων.
  • Να οργανώνει ειδικές εργασίες, όπως σαμπουάν, ταπετσαρίες, κουρτίνες κ.λπ.
  • Να διασφαλίζει ότι καθαρίζονται τα δωμάτια και οι κοινόχρηστοι χώροι.
  • Να έρχεται σε επαφή με άλλα τμήματα και τη διεύθυνση σε σχέση με θέματα τμημάτων, καθώς και σχετικά με τη λινοθήκη και τις στολές.
  • Να εξασφαλίζει ότι τα βοηθήματα και τα υλικά για τον καθορισμένο τρόπο καθαρισμού χρησιμοποιούνται για τις κατάλληλες εργασίες και ότι κατευθύνονται και χρησιμοποιούνται οι σωστές ποσότητες προκειμένου να αποφεύγεται σπατάλη.
  • Να ελέγχει ότι τα μηχανήματα του τμήματος διατηρούνται σε καλή κατάσταση.
  • Να επικοινωνεί συχνά με την υποδοχή, τη συντήρηση και τη λινοθήκη για να εξασφαλίζει την κατάλληλη και έγκαιρη ετοιμασία των δωματίων των φιλοξενουμένων.
  • Να γνωρίζει διαδικασίες προφύλαξης πυρκαγιάς και ασφάλειας. Να ακολουθεί τις πολιτικές και τις διαδικασίες του ξενοδοχείου.
  • Να αναλαμβάνει οποιαδήποτε άλλα καθήκοντα ορίζονται από τη διεύθυνση.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Ηγετικές και οργανωτικές ικανότητες
  • Γνώση της ελληνικής ή της αγγλικής γλώσσας
  • Ευχάριστη προσωπικότητα
  • Απόφοιτος ξενοδοχειακής σχολής ή διεύθυνσης ξενοδοχείων
  • Εμπειρία σε παρόμοια θέση
  • Γνώση Η/Υ

Παροχές:

  • Μισθός: αναλόγως προσόντων και προϋπηρεσίας
  • Ασφάλιση
  • Διαμονή
  • Διατροφή
  • Επιδόματα (αδείας, μη ληφθείσας αδείας και ό,τι ορίζει το ελληνικό κράτος)

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Plan the Future of your Business with Us! You are just a click away!

Σχεδιάστε το μέλλον της Επιχείρησή σας μαζί μας!

Είσαστε απλά ένα κλικ μακριά!

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2019 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework