...
...

Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
AXEL ACCESSORIES ΑΕ
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
18-05-18
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
ΚΑΜT01
Κατηγορία εργασίας:
Πωλήσεις
Μάρκετινγκ - Δημόσιες Σχέσεις
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Θεσσαλονίκης

Key Account Manager - Θεσσαλονίκη

Η Axel Accessories είναι μία 100% ελληνική εταιρία μόδας με το βλέμμα της στραμμένο σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η καινοτομία, η διορατικότητα, το πάθος, η γνώση, η φαντασία, η αποτελεσματικότητα και η θετική στάση ζωής όλων των συνεργατών της είναι τα στοιχεία που την έχουν διατηρήσει σε μία συνεχώς ανοδική και εξωστρεφή πορεία. Μαζί μας μπορείς να εργαστείς στον υπέροχο κόσμο της μόδας και να κάνεις τα όνειρά σου πραγματικότητα μέσα σε ένα φιλικό, ανθρώπινο και ταυτόχρονα διεθνές περιβάλλον.

Η εταιρία για τα κεντρικά γραφεία της στη Θεσσαλονίκη επιθυμεί να προσλάβει:

Key Account Manager

Κωδικός θέσης: KAMT01

Eνδεικτικές αρμοδιότητες:

  • Διεύρυνση των σχέσεων με τους υπάρχοντες πελάτες, προτείνοντας συνεχώς λύσεις που ανταποκρίνονται στους στόχους τους
  • Επίλυση τυχόν προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πελάτες και αντιμετώπιση αυτών για τη δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης
  • Εμπειρία στις πωλήσεις και παροχή λύσεων βάσει των αναγκών των πελατών
  • Εύρεση και ανάπτυξη εν δυνάμει πελατών, αλλά και περαιτέρω ανάπτυξη των ήδη υπαρχόντων πελατών
  • Συμμετοχή σε εκθέσεις
  • Εξυπηρέτηση πελατών στο showroom σε περίοδο δειγματισμών και καθ' όλη τη διάρκεια του έτους
  • Ανάλυση και αξιολόγηση της αγοράς και αναζήτηση νέων ευκαιριών συνεχούς ανάπτυξης των πωλήσεων
  • Παρακολούθηση και διασφάλιση εφαρμογής της εμπορικής πολιτικής και των διαδικασιών της εταιρίας
  • Παρακολούθηση KPI's και δημιουργία σχετικών αναφορών

Προφίλ υποψηφίου:

  • 4-6 χρόνια εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση και εταιρία
  • Κάτοχος πτυχίου Α.Ε.Ι ή Τ.Ε.Ι.
  • Άριστη γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας προφορικά και γραπτά
  • Σε βάθος γνώση συστήματος ERP (Entersoft κατά προτίμηση)
  • Σε βάθος γνώση Windows Office και ιδιαίτερα Excel
  • Άριστες γνώσεις διαπραγμάτευσης, αποτελεσματικότητας και επικοινωνίας
  • Πνεύμα συνεργασίας, ομαδικότητας και ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης
  • Ικανότητα ταυτόχρονης διαχείρισης έργων και συνδυαστικής σκέψης

Παροχές:

  • Άριστες συνθήκες εργασίας σε ευχάριστο περιβάλλον
  • Δυνατότητα εξέλιξης σε μία δυναμική και αναπτυσσόμενη εταιρία

Παρακαλούμε, προωθήστε το βιογραφικό σας (μόνο εφόσον συγκεντρώνετε
τις παραπάνω προϋποθέσεις) μαζί με πρόσφατη φωτογραφία σας.

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Θα απαντηθούν μόνο τα βιογραφικά που παρουσιάζουν ενδιαφέρον.

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

...

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2018 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework